Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym

Spartacus: TACK. Blev nästan rörd .

• Frontline

Kan ju förstå sambon med att han har egensex , du verkar rätt så krävande och ska styra honom vad han ska göra han får inte runka ifred utan du vill att han ska komma ut och sätta på dig bara barnet har somnat men du får onanera hur går det ihop sig...

• Anonym

Problemet var ju först ATT han runkar. Men nu visar det ju sig att det ligger en irritation angående annat bakom irritationen verkar det som. (Ska tillägga att jag inte följt denna tråd eller diskussion). I en trygg relation där man vet vart man har varann så retar man sig inte på sin partners fantasier eller onani-vanor. Jag frågar min sambo varje dag "har du runkat idag?" Oftast har han det, mer än en gång, och det tänder mig nåt enormt att han är så aktiv, och sexintresserad. Men då ska jag tillägga att jag själv får massor av uppmärksamhet av honom, så jag är väldigt trygg i vår kärlek och vad gäller vårt sexliv och hans sexuella dragning till mig. Jag tror ni har en hel del att "vädra", det är så himla viktigt att prata med varann. För visst ska man få onanera, vara en vuxen, sexuell person fast man har barn, och fast dörren till badrummet är öppen. Sen är det ju klart att när er bäbis börjar bli lite äldre, DÅ bör man vara diskretare.

• Ablan
    Svar på #177
    Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
    tar du själv initiativ till sex och visar honom att du vill ha honom och att han är åtråd?
    jag undrar för att många kvinnor verkar tro att den vägen är enkelriktatd att det är mannens jobb att få kvinnan att känna sig atraktiv och åtråd, han kanske tänker samma sak som dig och runkar därför i duschen?
    Kung Fu Pasta
  • Anonym
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".

har du försökt prata med honom?

Och sen vill jag hålla med om att det här inlägget förklarade så enormt mycket mer än ts.

Självklart har man rätt att onanera men när man hellre gör det själv än med sin partner som dessutom blir sårad då står det inte riktigt rätt till.

• Anonym (Mia)

Naturligtvis ska alla få onanera som de vill, både du och han. Håller med Ablan, undrar om du har försökt förföra honom och fått avslag eller hur det ligger till? Jag förstår att vi alla vill känna oss uppskattade och åtrådda, men det vill ju även männen, så om du inte själv tagit initiativet föreslår jag åtminstone att du börjar där. Och sluta tjata om bebisen, den dör inte av att ni har sex i samma rum, den förstår ju inte det än. Om du vill vara annat än barnets mamma för honom får du bjuda till själv också.

Prata om det, men du kan inte kontrollera vem han fantiserar om när han runkar, då blir han bara mer avtänd av att du inte kan ge honom lite utrymme. Fokusera på att ni ska få igång ert sexliv ihop och tänk bort hans runkande, låt honom ha det också, du onanerar ju.

• Anonym (runkapå)

Ja nu förstår man dig bra mycket mer..

• vicky026

Hallå vakna alla där ute!!!

Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.
    Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.

Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.

• Frontline
    vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    Men hallå på dig med...

Vilken värld lever du i om man inte får ha lite privatliv och leka med sig själv..
    Så bara för att han runkar när sambon är hemma ska hon sparka ut han, synd om din kille som inte törs runka lite för sig själv med risk för att bli utslängd...
  • Ablan
    Svar på #188
    vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    jag har onanerat när min sambo har varit hemma, det är min kropp, ingen annan människa kan betämma över någon annans kropp, om du skulle göra slut med en som runkade i duschen, så gör det, gör den personen en tjänst för jag skulle anta att det inte är särskillt många som tycker att det är attraktivt med en pojk/flickvän som är kontrolerande, osäker, inte ser det naturliga i onani och har ett självförtroende som har nått botten.
    Kung Fu Pasta
Svar på tråden Han runkar i duschen