• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Ewe86

Oneleg Jämtland skrev 2008-10-09 14:51:10 följande:

Min sambo låser sällan dörren när hon är på toa, men inte stövlar jag in för det... att knacka eller fråga om man får komma in innan hör till god sed.Själv låser jag.. kan t o m göra det om jag är ensam hemma.
    Nä men ett barn på 1,5 till 2 år kanske inte knackar på och frågar om man får stiga in. Inte fan skulle jag vilja ligga o pilla när mitt barn kommer in.
  • Frontline
    Ewe86 skrev 2008-10-09 15:35:57 följande:
    Oneleg Jämtland skrev 2008-10-09 14:51:10 följande:Nä men ett barn på 1,5 till 2 år kanske inte knackar på och frågar om man får stiga in. Inte fan skulle jag vilja ligga o pilla när mitt barn kommer in.
    Man får ju ta det efter hur förhållandet är , har man småbarn som i TS fall behövs det ju inte men kommer dom upp i den åldern så att dom kan öppna dörrar då tycker jag med att man ska låsa...
  • Oneleg Jämtland
    Ewe86 skrev 2008-10-09 15:35:57 följande:
    Oneleg Jämtland skrev 2008-10-09 14:51:10 följande:Nä men ett barn på 1,5 till 2 år kanske inte knackar på och frågar om man får stiga in. Inte fan skulle jag vilja ligga o pilla när mitt barn kommer in.
    Nej ska man göra något sånt så låser man väl..
    När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • cissi24

Herregud det är hans kropp. Är ju inte förbjudit att göra det.

Hur vet du att han fantiserar om en pinuppa?? Har du frågat han?

Det kan ju hända att han fantiserar om dig o ett bra minne

• Judda

TS, försök att förstå att det inte är ngt han gör mot dig. Hans sexliv med sig själv har ju inget med dig att göra!

Mitt tips är att inte gå in i badrummet när han duschar om det besvärar dig!

Man kan inte alltid välja hur man har det, men man kan alltid välja hur man tar det
  • handex

Anonym (Förstående) skrev 2008-10-09 11:38:19 följande:

Sen det där om att du känner att det är fel att han runkar när ert barn är vaket kan jag oxå förstå, fattar inte hur man kan tänka på sex när man hör sitt barn i bakgrunden, känns typ som om att man tänder på barn då, på nått konstigt sätt...
    Jag tycker att den känslan får du jobba på att få bort, för den är helt enkelt inte bra.

Om man hör trafikljud utifrån när man onanerar, betyder det att man tänder på trafiken? Eller om grannen klampar omkring ovanför, tänder man på honom?

Låt inte sex vara så skuldbelagt att allting som ens *råkar* vara i närheten blir nedsmutsat.

Har man en väldigt strikt syn på t ex sex - och det tycker jag det här innebär - då får man stå ut med att inte alla håller med eller rättar sig efter den.
  • Anonym (Pervers)

Oj då måste vi vara perversa båda två. Sonen tre år kollade tv och vi tog en tyst snabbis i badrummet som ligger bredvid vardagsrummet. Mitt i börjar sonen banka på dörren och undra vad vi gjör samt stoppa in saker i nyckelhålet och vi fortsatte ändå, handlade om två till tre min han fick stå därute men ändå.

• Anonym (trams...)

Var glad för att han gjorde det I duschen...
    Onani kan släppa spänningar och du får en trevligare och lugnare make...

Svar på tråden Han runkar i duschen