• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • bara lilla jag

Oj hans bebis det är väll ändå eran bebis? ni var väll två om att göra den?

Men jag förstår inte varför det skulle vara fel om han gjorde det i duschen, det är väll bättre den än att han sitter och runkar i samma rum.. Och duschen är väll ett ställe där man borde få vara ifred på om man inte bett om att få besök..

Det är väll helt naturligt att göra det.. Finns inget äckligt med det bebis utanför eller inte.. bebisen kan ju inte direkt öppna dörren till duschen och skulle den göra det förstår den inget och då kan jag garantera att din sambo skulle sluta med det han höll på med..

• Anonym (M)

Äh,här så runkas det väl ibland antingen han själv eller så gör jag det åt han.

• Anonym

Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...

• Anonym (trams...)
    Anonym skrev 2008-10-09 19:06:26 följande:
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom. Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
    Alla männislor har privata sexliv.. Nåja nästan alla i alla fall.. För det behöver det inte betyda att man inte älskar sin partner...
  • Frontline
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom. Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
    men vad du gnäller , låt han runka ifred är han sugen på att sätta på dig så gör han väl det , vill han fantisera om nån snygg tjej och runka så låt han göra det...
  • Anonym

Jag är glad för att min karl drar i skinnspiken emellanåt. Tycker faktiskt att det är lite trevligt att veta att han gör det och jag skulle gärna komma på honom ibland, fast han brukar låsa om sig....

• Neko

Jag skulle tycka att det var kul att komma på honom med att göra något sådant =P Har ingenting emot att han gör så i duschen heller oavsett om jag och sonen är hemma, ifall det inte är så att jag skulle vara supersugen på att ha sex just då. Brukar själv göra det i duschen också (och även när han och sonen är hemma) ibland och fantiserar om helt andra saker då ^^ Tycker inte att det är fel.

• fam kaos

Men bebisen var ju vaken och det var ju illa nog att han höll på själv i duschen när den var det?
    Är det mer okej att han frågar om du vill vara med och ni gör det i samma rum som bebisen är i?

• Anonym

Vill man inte förstå så vill man inte.

• Frontline
    Anonym skrev 2008-10-09 19:44:22 följande:
    Vill man inte förstå så vill man inte.
    Vad är det vi ska förstå ditt kontrollbehov över sambon eller är det nått annat...
Svar på tråden Han runkar i duschen