Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
vad är det för fel på folk som vägrar förstå! självklart är det tufft för dig att han inte visar åtrå till dig men väljer att onanera i duschen!
varför förstår ni inte det gott folk?
alla behöver få känna sig vackra och åtrådda, framförallt av dom vi lever ihop med och vill ha ett sexliv tillsammans med!
att han borde få duscha ifred håller ajg dock med om, man behöver väl inte vara uppe i varandra hela tiden och jag tror egentligen inte du har något emot hans "egentid" om jag förstått det rätt, du saknar bara att DU kommer i första hand och handen i andra eller åtminstonde att han visa sin uppskattning?
ni måste ju prata för att få ihop det, du kan inte bara vara sur och misstänksam och dömande, och han kan inte bara skita i allt och bara tänka på sina egna känslor.
gå ihop och hitta på nåt roligt, ha sex vet ja!
nämen allvarligt, sluta vänta initiativ eller be om det, han kanske är snurrig för tillfället eller har fastnat med dig i morsarollen eller nåt, ge honom en chans att förklara i alla fall och sluta sen fundera så mycket och hoppa på varandra istället!
lycka till!