• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Grabbo

Jag tycker synd om dig om han väljer att tajjar i duschen och sedan neka sex med dig när du vill.

..men om du inte vill lika ofta som honom så tycker jag det är magstarkt att bli äcklad av att han står i duschen och lättar på trycket. Om han får göra det så tror jag han mår bättre och har mer harmoni än om han inte gör det. Det passar bra att göra det när han står i duschen lixom. 2 saker samtidigt.

Vad tänker du på när du onanerar? Helt ärligt. Varför skulle han automatiskt tänka på någon annan än dig? Har han sagt det?

• gullsvans

Alltså detta med onani är ju både privat och någon man gör ihop..hoppas ni förstår vad jag menar.
    Om jag blir kåt utan att min sambo varit med och sett till det då vilj jag vara för mig själv och leva ut fantsin som upp kommit, är det när vi har haft sex eller ska till att ha sex ja då är det ju mellan oss..jag tror ni förstår skillnaden.
    Eftersom jag blivit mamma ett par gånger så kan jag sätt mig in i hur det kan bli..som ammande mamma i början så är man inte på topp just då när man sitter där med sina läckande bröst större än fotbollar bebisen som ligger och äter..inte lockar sex då..men i nästa sekund när bebisen sover och man knäpp sin otroligt sexiga mamma bh ja då kan lusten falla på..det är ju då man ska njuta.
    Sedan så stör inte jag mig på personligen vart min sambo runkar det är ju upp till honom, fast han är ganska så diskret av sig och renlig..dresserat honom VÄL:)

• Decnet

Ohkej... måste bara påpeka det här och detta är MIN syn på det hela gällande "onani"..

Ett det är MIN kropp, och den gör jag PRECIS vafan jag vill med när jag är bakom stängda dörrar, och jag skulle skita STORT stycke i om nån kom och sa till mig att DET får du inte göra när du är själv, i dushen eller vart man nu skulle förbjuda det..

Det är varje enskilds rätt att utöva preciiiis när fan man behagar då ingen skall komma och bestämma över vad jag får och inte får göra, framför allt om jag skulle dusha..

Ibland ÄR det skönare att dra en handtrall i dushen före riktigt sex, hur dumt det än låter, och då är det min rättighet som stolt snoppbärare att kunna lalla med mig själv..

Men den dagen vi män kan FÖRBJUDA er kvinnor att se ner på er egen spegelbild, den dagen kanske vi också kan komma fram till en form av kompromiss.. eller vad säger ni??? Jag tycker det låter fullkomligt rimligt..

• Oneleg Jämtland

Eller som nån sa i en annan tråd: "-Hur skulle du tycka om din man ville förbjuda dig att sitta och surfa på FL?"

När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • Ablan
    Svar på #82
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:32:27 följande:
    Det är konstigt att absolut INGEN har den minsta förståelse för dig TS, enligt dem är du sjuk i huvudet, mentalt störd och borde läggas in på psyket + gå 150 kurser i hur man jobbar med sitt självförtroende.Här är iaf en som förstår dig - jag tycker också det är jobbigt att veta att sambon står o runkar medan jag sitter i soffan o ammar. Det är helt ok att han runkar, men jag vill liksom inte VETA att han gör det samtidigt som jag sitter med vår bebis.Jag är väl också sjuk i huvudet, får väl ringa psykakuten med en gång..Vill tillägga att jag själv onanerar, och tycker det är finemang att min sambo gör det, själva företeelsen som sådan är HELT ok. MEN- jag vill inte sitta och amma min son medans han står i duschen o runkar och tänker på Samantha Fox (tänker någon på henne förresten ?)Hur som helst - psyket nästa. Hänger du på TS?
    vad fan har bäbisarna med runkeriet att göra!?
    de  är ju inte i samma rum?
    Kung Fu Pasta
  • Frantic

Ja men DU får väl stå för DINA sexuella problem, Projicera inte över dem på honom. Uppenbarligen så har han inte som du tappat sin sexualitet efter att han blev förälder.

Är det inte ditt barn förresten? Du skriver gång på gång att du tar hand om HANS barn, var är barnets mamma?

Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
  • Ablan
    Svar på #113
    Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
    förstår inte du att alla människor är olika och att man kan ha sexlust fast att man har fått barn, du har ju inte med att göra vad han gör i duschen, vad kommer näst?
    Kung Fu Pasta
  • Anonym (mia1)

Jag förstår dej fullt ut Ts! Jag kände samma sak när vi hade fått barn. Min sambo runkade heldre än å ha sex med mej kändes de som och jag tyckte att va han kåt kunde han komma till mej så kunde vi göra nånting åt de tillsammans.
    Tog upp de med honom och han förstod precis hur jag kände och menade och tyckte inte alls att de va något problem med att jag kände så. Han vart bara glad över att jag ville hjälpa honom med de så slapp han själv då han tycker att de är skönare om jag gör de än om han gör de själv.
    Så de spelar ingen roll när han är kåt, han säger till och har jag inte lust att ha sex så vist hjälper jag honom på andra sätt, antingen runka eller ger han en skön avsugning, eller ibland båda. Jag är tacksam att han säger till isf att gå undan och göra de själv.

Men de är min sambo de, hur ni andra har de får ni stå fö själva men klanka inte ner på Ts för att hon känner som hon gör. Nångång i livet kommer ni också känna samma sak, kom ihåg hur ni har klankat ner på någon annan då så får ni se hur de känns!
    Finns verkligen folk till allt säger jag bara, Ta hand om dej Ts och bry dej inte i vad folk säger i den här tråden för dom har inte själva setat i situationen och har därför ingen som hellst förståelse!
    Lycka till!

• Pallas
    Decnet skrev 2008-10-09 12:39:40 följande:
    Ohkej... måste bara påpeka det här och detta är MIN syn på det hela gällande "onani"..Ett det är MIN kropp, och den gör jag PRECIS vafan jag vill med när jag är bakom stängda dörrar, och jag skulle skita STORT stycke i om nån kom och sa till mig att DET får du inte göra när du är själv, i dushen eller vart man nu skulle förbjuda det.. Det är varje enskilds rätt att utöva preciiiis när fan man behagar då ingen skall komma och bestämma över vad jag får och inte får göra, framför allt om jag skulle dusha.. Ibland ÄR det skönare att dra en handtrall i dushen före riktigt sex, hur dumt det än låter, och då är det min rättighet som stolt snoppbärare att kunna lalla med mig själv.. Men den dagen vi män kan FÖRBJUDA er kvinnor att se ner på er egen spegelbild, den dagen kanske vi också kan komma fram till en form av kompromiss.. eller vad säger ni??? Jag tycker det låter fullkomligt rimligt..
    Jag håller helt med dig! Skönt att slippa skriva ett inlägg själv!
  • Spartacus

men vadfan, har han inte låst dörren alltså?

nä, jag håller med dig ts,
    det är obehagligt när man är i rummet brevid,
    så jäkla bråttom kan han itne ha!! då har han ju problem...

Svar på tråden Han runkar i duschen