• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frontline
    Spartacus skrev 2008-10-09 14:20:19 följande:
    men vadfan, har han inte låst dörren alltså?nä, jag håller med dig ts,det är obehagligt när man är i rummet brevid,så jäkla bråttom kan han itne ha!! då har han ju problem...
    Man ska väl inte behöva låsa dörren , hon ska väl inte stövla in i badrummet för att kolla om han ruskar tupp eller inte...
  • Ablan
    Svar på #138
    Anonym (mia1) skrev 2008-10-09 14:12:08 följande:
    Jag förstår dej fullt ut Ts! Jag kände samma sak när vi hade fått barn. Min sambo runkade heldre än å ha sex med mej kändes de som och jag tyckte att va han kåt kunde han komma till mej så kunde vi göra nånting åt de tillsammans. Tog upp de med honom och han förstod precis hur jag kände och menade och tyckte inte alls att de va något problem med att jag kände så. Han vart bara glad över att jag ville hjälpa honom med de så slapp han själv då han tycker att de är skönare om jag gör de än om han gör de själv. Så de spelar ingen roll när han är kåt, han säger till och har jag inte lust att ha sex så vist hjälper jag honom på andra sätt, antingen runka eller ger han en skön avsugning, eller ibland båda. Jag är tacksam att han säger till isf att gå undan och göra de själv. Men de är min sambo de, hur ni andra har de får ni stå fö själva men klanka inte ner på Ts för att hon känner som hon gör. Nångång i livet kommer ni också känna samma sak, kom ihåg hur ni har klankat ner på någon annan då så får ni se hur de känns! Finns verkligen folk till allt säger jag bara, Ta hand om dej Ts och bry dej inte i vad folk säger i den här tråden för dom har inte själva setat i situationen och har därför ingen som hellst förståelse!Lycka till!
    jag har suttit den situationen, jag ammar min sambo runkar i duschen, who gives a fuck?
    varför i hela fridens namn skulle människor som förstår att onani är naturligt känna så någon gång under sitt liv?!
    Kung Fu Pasta
  • Ewe86

Frontline skrev 2008-10-09 14:22:14 följande:

Man ska väl inte behöva låsa dörren , hon ska väl inte stövla in i badrummet för att kolla om han ruskar tupp eller inte...
    Missförstå mig inte nu, tycker inte det är något fel med detta. Men jag tycker faktiskt att ska man göra sånt o vet att både fru och barn är hemma så kan man faktiskt låsa om sig.
    Det hör till tycker jag om man nu inte tänder på att folk stövlar in i rummet när man håller på.. Ibland kan jag behöva gå på toa eller vad som helst när min sambo är på toa och inte tror jag han har nån lust att ha publik när han gör sånt, men det ä väl olika.

O sen tänk när barnet blir större och kan öppna dörrar och gå själv och stövlar in när pappa håller på med sånt.. nä usch..

Lås dörren !!!
  • Ablan
    Svar på #141
    Frontline skrev 2008-10-09 14:22:14 följande:
    jag kan tycka att ok låsa dörren kan han väl, men inte fan ska man stoppa in huvudet och titta om han drar i den eller ej om det inte är låst.
    Kung Fu Pasta
  • gullsvans

Vem vet han kanske hade förhoppningar om att det skulle leda någonstans..och så blev det så fel..

• Anonym (såklart)

vaddå, min kille gör det också, jag bryr mig inte. Tycker det är bra att han hjälper sig själv när jag inte vill eller kan

• Oneleg Jämtland

Min sambo låser sällan dörren när hon är på toa, men inte stövlar jag in för det... att knacka eller fråga om man får komma in innan hör till god sed.

Själv låser jag.. kan t o m göra det om jag är ensam hemma.

När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • gullsvans

Vem låser sin toa dörr? Ja inte jag..nästan så att glömmer bort det när vi har folk hemma:) men det beror på att jag dom senaste 19 år inte fått låsa..alltid något barn som vill någon eller inte kan vara utan mamma samt vill ha dörren öppen när jag är själv hemma med sonen på 2 år..min sambo låser alltid..

• Anonym

syftade på att runka i duschen..*S*

Svar på tråden Han runkar i duschen