• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • fam kaos

Det står "I rummet intill"
    Smått överkänsligt enligt mig och jag fattar fortfarande inte vad bebisen har med saken att göra.

Frontline skrev 2008-10-08 19:56:30 följande:
    fam kaos skrev 2008-10-08 19:35:27 följande:
    Jag fattade som att hon och bebisen var utanför duschen så att det bara var duschdraperiet som skilde dom åt inte att hon var i ett rum bredvid för då kan han ju runka bäst han vill...
  • Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 19:58:58 följande:

Det står "I rummet intill" Smått överkänsligt enligt mig och jag fattar fortfarande inte vad bebisen har med saken att göra.
    Läs vad jag skrev innan ditt inlägg...
  • fam kaos

Läs tiden mitt inlägg postades.

Frontline skrev 2008-10-08 20:00:34 följande:
    fam kaos skrev 2008-10-08 19:58:58 följande:
    Läs vad jag skrev innan ditt inlägg...
  • Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 20:01:33 följande:

Läs tiden mitt inlägg postades.
    Sorry , såg inte det...
  • BadMan

Jag förstår inte problemet?

1. Är det att han runkar som du stör dig på?

2. Är det att han runkar när du och bebisen är utanför duschrummet?

Svar :
    1 : Det är fullt normal att onanera. Oavsett man eller kvinna. Även fast man är i ett förhållande. Även om förhållandet är bra.

2 : Varken bebis eller du har något med att han runkar att göra.
    Det är väl knappast så att han säger att han vill att du & bebisen skall vara utanför och hålla koll på hans onanivanor?
    Det är inte äckligt att onanera.
    Du borde prova det någongång.

• lokisse

det ärväll praktiskt och hygieniskt att han drar hantrallan i duchen dabehöver man inte bry sig om fläckar

• Anonym

Oj..varför tror du att han tänker på ngn annan än dig när han gör det skönt för sig?
    Jag har ett distansförhållande..och..blir galet tänd när han berättar att han drömt om mig..och att det första han gjorde när han vaknade.-..var..just det.
    Att man tillfredsställer sig själv,trots ett förhållande,är normalt,fast..han har aldrig gjort det när jag är där..Har ni haft väldigt lite sex?

• Bebis

Varför tror du att det är en pinuppa han tänker på?
    Det kan ju lika gärna vara dig..

Don't Panic
  • Anonym (normalt)

Jag och min man har sex 3-5 ggr i veckan nu när jag är gravid och jag onanerar minst en gång om dagen ändå. Annars har vi sex ca 2 ggr om dagen och jag onanerar ändå ibland även då. Jag har ett barn sedan innan och är gravid nu, är jag äcklig för det?? Du borde nog ta dig en funderare över vad som är naturligt i livet. Du förstör bara ditt förhållande..

• Anonym (Meeen)

Men han är ju själv när han är i duschen?
    Om ni har en liten bebis antar jag att ni är mycket hemma, när ska han ANNARS göra det? Var tacksam att han är i duschen och inte i soffan, mindre kladd där

Anonym skrev 2008-10-08 19:19:55 följande:
    Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.
Svar på tråden Han runkar i duschen