Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • W W
    Ablan skrev 2008-10-09 00:57:17 följande:
    Svar på #31 ha ha fan va knäpp du är
    Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Ablan
    Svar på #71
    W W skrev 2008-10-09 00:59:52 följande:
    Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
    absolut inte låter ju betydligt friskare att synen av en runkande man kittlar mer i fittan än på kräkreflexerna...
    Kung Fu Pasta
  • Anonym (gösta)

vilka problem en del har...fy fan...

• Ewe86

Nej men alla kan ju inte tycka samma tyvärr =P. Man vet ju att alla gör det men man kanske inte vill se.. hehe
  • qwerty123

Men geez.

Varför i hela friden skulle han inte få dra en runk i duschen för?

Stackars karl..

• KramMiiis

Och jag håller med dig.. FULLSTÄNDIGT
  • Rosana

WW och KramMiis:Jag med!FULLSTÄNDIGT!Är väl en snask-kärring då..

• Frantic

Jag håller med, jag tycker det är deppigt att TS blir avtänd av att se sin man i upphetsat tillstånd. Jag hade klätt av mig och hoppat in i duschen för att hjälpa till med finalen. Inte fan hade jag tjurat!

• Csve

Men herreguuud... låt mannen dra i snoppen!
    Vad sjutton spelar det för roll? Låt han duscha i fred, du har la inget där o göra!

?♥ För evigt ♥?
  • Frontline

Man kanske skulle gå och duscha och tillfredsställa sig själv , passa på när man är ensam hemma så man inte blir avslöjad :)

Svar på tråden Han runkar i duschen