• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frantic

Tänker du bara på honom när du pullar dig själv?

Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
  • Anonym (förstår)

Det är konstigt att absolut INGEN har den minsta förståelse för dig TS, enligt dem är du sjuk i huvudet, mentalt störd och borde läggas in på psyket + gå 150 kurser i hur man jobbar med sitt självförtroende.
    Här är iaf en som förstår dig - jag tycker också det är jobbigt att veta att sambon står o runkar medan jag sitter i soffan o ammar. Det är helt ok att han runkar, men jag vill liksom inte VETA att han gör det samtidigt som jag sitter med vår bebis.
    Jag är väl också sjuk i huvudet, får väl ringa psykakuten med en gång..
    Vill tillägga att jag själv onanerar, och tycker det är finemang att min sambo gör det, själva företeelsen som sådan är HELT ok. MEN- jag vill inte sitta och amma min son medans han står i duschen o runkar och tänker på Samantha Fox (tänker någon på henne förresten ?)
    Hur som helst - psyket nästa. Hänger du på TS?

• KramMiiis
    Rosana skrev 2008-10-09 09:24:28 följande:
    WW och KramMiis:Jag med!FULLSTÄNDIGT!Är väl en snask-kärring då..
    Ja vi är väl det.. Men det är det värt
  • KramMiiis

Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:32:27 följande:

Det är konstigt att absolut INGEN har den minsta förståelse för dig TS, enligt dem är du sjuk i huvudet, mentalt störd och borde läggas in på psyket + gå 150 kurser i hur man jobbar med sitt självförtroende.Här är iaf en som förstår dig - jag tycker också det är jobbigt att veta att sambon står o runkar medan jag sitter i soffan o ammar. Det är helt ok att han runkar, men jag vill liksom inte VETA att han gör det samtidigt som jag sitter med vår bebis.Jag är väl också sjuk i huvudet, får väl ringa psykakuten med en gång..Vill tillägga att jag själv onanerar, och tycker det är finemang att min sambo gör det, själva företeelsen som sådan är HELT ok. MEN- jag vill inte sitta och amma min son medans han står i duschen o runkar och tänker på Samantha Fox (tänker någon på henne förresten ?)Hur som helst - psyket nästa. Hänger du på TS?
    Tycker inte alls att ni är sjuka i huvudet men det är synd att ni inte kan se det härliga i det hela.. Det är naturligt och otrooooligt upphetsande..
  • Frontline

Ni som säger att det är ok att han runkar i duschen bara inte ni vet om det , hur får ni reda på det smyger ni in och kollar eller kommer han ut från duschen och säger stolt vill du veta vad jag gjorde i duschen jo jag drog en handtralla för på nått sätt får ni ju reda på det...

• Anonym (runkapå)

min man drar typ en runk om dagen, vilket inte stör mig, vet att han fantiserar bla om mig.

Det som stör mig är jag ser hans SPÅR!!! han är jävligt dålig på att torka upp efter sig, jag har påpekat det i typ sex år men han är så jävla slarvig. Det gör mig lite smått äcklad.

Han får gärna runka när han vill men han kan fan se till att jag slipper se och känna lukten av hans "resultat"

• Anonym (förstår)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:42:04 följande:
    Ni som säger att det är ok att han runkar i duschen bara inte ni vet om det , hur får ni reda på det smyger ni in och kollar eller kommer han ut från duschen och säger stolt vill du veta vad jag gjorde i duschen jo jag drog en handtralla för på nått sätt får ni ju reda på det...
    Om man känner sin sambo väl nog så vet man, och ibland säger han det också.
    Kanske har det att göra med att jag är nybliven mamma, och kan inte få in "kåthet" i det sammanhanget - därför känns det jobbigt. Men varför försöker jag förklara - här är det ju ingen som förstår det ändå (förutom TS då).
  • AoA

Nu får du nog ta och förklara hur du menar. Menar du verkligen att det vore bättre att ni hade sex med varandra när du leker med bebisen? Tror du inte att det kan vara så att han egentligen vill ha sex med dig, men eftersom du är upptagen med bebisen får det räcka med att runka?

Hur ofta är han hemma ensam?

Känner han för att runka är det väl bättre att han gör det när du är hemma och tar hand om bebisen än när han är ensam hemma med bebisen?

Att han tänker på andra... är för det första helt normalt (tror jag) och det betyder ju inte att han inte vill ha sex med dig (men det är en annan fråga som diskuterats i många trådar).

Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
  • Frontline

Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:47:42 följande:

min man drar typ en runk om dagen, vilket inte stör mig, vet att han fantiserar bla om mig.Det som stör mig är jag ser hans SPÅR!!! han är jävligt dålig på att torka upp efter sig, jag har påpekat det i typ sex år men han är så jävla slarvig. Det gör mig lite smått äcklad.Han får gärna runka när han vill men han kan fan se till att jag slipper se och känna lukten av hans "resultat"
    Vad springer han omkring i lägenheten/huset och runkar lite varstans och skvätter lite här och där precis som en hund som pissar in sitt revir...
    Hur står det till med han annars kan man ju undra...
  • Frontline

Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:48:27 följande:

Om man känner sin sambo väl nog så vet man, och ibland säger han det också.Kanske har det att göra med att jag är nybliven mamma, och kan inte få in "kåthet" i det sammanhanget - därför känns det jobbigt. Men varför försöker jag förklara - här är det ju ingen som förstår det ändå (förutom TS då).
    Jaha så alla kvinnor som inte vet om att hennes sambo runkar för sig själv dom känner inte sin sambo väl menar du...

Om han kommer och säger att han runkar är han ju dum på riktigt när han vet om att du inte tycker om det då ska man väl inget säga heller...

Så det är bara nu när du är nybliven mamma som han har börjat runka han gjorde inte det innan och det tror du att jag ska gå på..
Svar på tråden Han runkar i duschen