• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • W W

Det är knappast honom det är fel på.
    Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter.

Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch

Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt!
    Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Puman78

Säg till honom att du önskar bli inbjuden nästa gång då, så kan du ju ta hand om honom.

• Anonym

Jag måste ju säga att jag förstår dig.. har varit med om liknande dock lite annorlunda. Då karln satt o titta på porr o höll på när jag var i rummet intill, plus att han då inte hade sex med mig utan avvisade mig.. Då känner man sig kränkt tycker jag.

Som sagt lite andra omständigheter. Vet faktiskt inte hur jag skulle reagera om han gjorde det i duschen sådär, tycker inte det verkar så farligt, men men.

• Bam

W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande:

Det är knappast honom det är fel på. Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter. Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt! Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom
    Om ditt dayjob inte funkar så kan du ju alltid bli porrförfattare. Du är för härlig. Puss på dig.
  • W W
    Bam skrev 2008-10-08 20:55:04 följande:
    W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande: Om ditt dayjob inte funkar så kan du ju alltid bli porrförfattare. Du är för härlig. Puss på dig.

Just nu trivs jag jävligt bra på jobbet men jag ska ha det i åtanke till senare
  • MiamiVice THE Slyna
    W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande:
    Det är knappast honom det är fel på. Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter. Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt! Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom
    Usch, vilken slampa du är!
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Anonym (vojjne)

He he...Jag onnar även om mannen ligger bredvid i sängen...och inte för att hetsa upp honom, utan för att ha en trevlig stund med mig själv. Missförstå mig inte, jag älskar att ha sex med min man, men jag älskar "själv-sex" oxå.

Vad är problemet? Han står i duschen, inte framför dig när du ammar. Själv har jag "motsatt" problem: jag vill se min man runka för jag tänder på det, men han vägrar...suck

• W W
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-08 21:04:05 följande:
    Usch, vilken slampa du är!
    Finns inget bättre än att se en onanerande man framför sig ju
  • Bam

W W skrev 2008-10-08 20:57:50 följande:

Just nu trivs jag jävligt bra på jobbet men jag ska ha det i åtanke till senare
  • Anonym

Jag VET att han inte tänker på mig för det har han sagt. Han kan inte fantisera om mig. När han runkar tänker han bara på sex. Jag är så mycket annat än bara sex.

Svar på tråden Han runkar i duschen