• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Fille Fjonkan

Du skulle kanske kunna undvika att gå in i badrummet när han duschar?

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Anonym

men herregud..alla leker inte med dusch stråln så fort man ställer sig i duschen..de gör iaf inte jag..är jag kåt går jag till min sambo och har sex eller ber han hjälpa mig..

• Stina vem

men herregud... han har en uppenbart lättirriterad flickvän och en bäbis, klart han vill slappna av ibland...

låt han va.

ett tips till honom skulle väl vara att låsa dörren. Det brukar jag göra. Min sambo har aldrig kommit på mig. skulle han komma på mig och bli "avtänd" och "inte vilja ta i mig" fy fan vad sårad jag skulle bli då.

Precis som om jag var en fulare person bara för att jag onanerar! nä herregud va hemskt.

stinavem.blogg.se - säkert inget för dig
  • Anonym

ts du måste ju va sjuk eller något vad gör en stilla runk i duschen? jag leker där när min son ser bollis, jag har aldrig haft problem med att killen runkat loss med mig i huset om du har problem med det borde du gå till psyk för du har problem och varför får inte killen va i fred i duschen utan att du leker kgb?

• fam kaos

Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!
    Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?
    När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.

Frontline skrev 2008-10-08 19:24:41 följande:
    Kan förstå att du inte tycker det är så kul om du är hemma och framförallt om du och bebisen är i badrummet, men det är ok att han gör det annars eller...Brukar du föresten aldrig leka med duschstrålen mot musen på dig själv i duschen...
  • A2P4

Stackars karl! Vad gör det om han runkar? Onanerar du aldrig, eller? Jag hade nog snarare frågat om han vill ha lite hjälp...

• Morbid angel

Men hur kan något som är skönt vara motbjudande?Anser att din syn på onani är en aning konstig.Du var väl inte i badrummet när han började runka utan han trodde att han skulle få ha en stund för sig själv och så kommer du in i badrummet.Ert barn har ingenting med varken ditt eller din partners eget sexliv att göra.

Sen har väl varken du eller jag en aning om vad han fantiserar om men att fantisera är okej och normalt.

• SlampSmillan

Men jisses... Låt han få ha sitt privatliv. Ska du ta död på förhållandet?

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 19:35:27 följande:

Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.
    Jag fattade som att hon och bebisen var utanför duschen så att det bara var duschdraperiet som skilde dom åt inte att hon var i ett rum bredvid för då kan han ju runka bäst han vill...
Svar på tråden Han runkar i duschen