• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frontline

Kan ju vara så att han tvättar kuken genom att dra förhuden fram och tillbaka sen hur många gånger han gör det är ju upp till han...

• dio

Men jag förstår inte, står du och tittar på honom när han runkar? Tjuvlyssnar vid dörren? Berättar han att han ska gå och runka i duschen? Eller kommer han ut ur duschen och berättar detaljer?
    Eller förutsätter du att han runkar så fort han duschar?

Du kan inte förneka honom sex med sig själv. Vem är du att bestämma det?
    Fantasier är, just det, fantasier! Ingenting som man heller kan ta ifrån en människa.

• Anonym (kkk)

låt han hålla på vad gör det igentligen? jag brukar onanera i duschen vare sig jag är singel eller inte ,om jag får sex eller inte.det är väl 7000 resor bättre att onanera än att vara otrogen. du kunde hoppat in och hjälpt honom..

• petnet

Du skriver ta hand om hans bebis.

Har inte ni barnet tillsammans?

Det är sunt att runka! Sen var det sker är skitsamma. Har du frågat honom om lov när du pillar på dig själv?

Anonym skrev 2008-10-08 19:19:55 följande:
    Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.
  • Anonym (CB3000)

nä somsagt kyskhetsbälte det är toppen.. och gör susen i förhållandet och i sexlivet..hehe.. med en sån kan han inte ens runka!

• Frontline

Anonym (CB3000) skrev 2008-10-08 23:59:12 följande:

nä somsagt kyskhetsbälte det är toppen.. och gör susen i förhållandet och i sexlivet..hehe.. med en sån kan han inte ens runka!
    finns det till karlar , skapligt oskönt att klämma in snorren i ett sånt...
  • Anonym (CB3000)

jo det finns CB6000 eller 3000 finns olika modeller.. sök på nätet får du se.. många killar säger själva att det är hur spännande som helst att ha det och bara tjejen har nykeln och bestämmer när det skall öppnas.. och självklart skall han förtjäna det... man får en snäll och skötsam karl vill jag lova!

• Felix72

skulle nån försöka få på mig ett kyskhetsbälte för att jag inte får/ska kunna runka skulle jag bett den fara och flyga

• Ablan

Gud jag som tyckte att det var lustigt med trådar där kvinnor upprörde sig över att deras män kollade på porr, då tar ju ändå det här priset
    onani är naturligt och hällsosamt, jag har onanerat i dushen när min sambo och son satt i vardags rummet, sorry to much information men så är det.

inte nog med att han inte får runka i duschen, den stackars killen får inte ens tänka på vad han vill!
    För då kanske han tänker på pinupor!
    www.Självförtroende.com tror att de säljer något där som du behöver

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #31
    W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande:
    Det är knappast honom det är fel på. Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter. Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt! Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom
    ha ha fan va knäpp du är
    Kung Fu Pasta
Svar på tråden Han runkar i duschen