• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (förstår)
    Csve skrev 2008-10-09 10:59:15 följande:
    Mentalt störd tror jag ingen sagt, eller?
    o jag sa inte att du inte hade rätt att vara här..
    Men så här är det ju jämt... anonyma som gnäller för att ingen håller med dom.
    Varför pratar ni inte med era män o säger som det är?Inte sjutton blir det bättre av att bara sitta vid datorn o avreagera sig på hans privatliv.
    Ok, men du är inte heller helt kass på att gnälla du heller, om man säger så.
    Men, vi lägger ner nu - detta leder ingenstans.
  • Rosana

TS; Det där att han aldrig ger dig komplimanger eller visar uppskattning, det förstår jag känns knäckande. Om ni hade ett fungernade sexliv så kanske du inte känt att det var så jobbigt att han tillfredställer sig själv?

• Anonym

Rosana: Så kan det mkt väl vara.

• Frontline

Tycker allt detta är dagens I-landsproblem

Min man runkar i duschen varningsklockorna ringer på reningsverket
    dom får jobba för högtryck för att få undan denna äckliga sörja...

Be han låsa dörren nästa gång och dra på lite musik så slipper du höra ifall det låter mysko och som jag skrev innan ta en promenad när han ska duscha och låt han leka av sig ifred...
    Jag skulle nog få ett psykbryt om min sambo skulle vara som dig...

• Rosana

TS; Och han vill absolut inte prata med dig om det här? Då menar jag inte att han runkar i duschen, utan hur du känner och upplever detta att inte känna dig sedd och uppskattad?

• Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 11:08:45 följande:
    Ok, men du är inte heller helt kass på att gnälla du heller, om man säger så.Men, vi lägger ner nu - detta leder ingenstans.

Du.. Jag fortsatte diskutera med ts om ämnet.

Så ditt inlägg här var bara onödigt.

?♥ För evigt ♥?
  • Myzteria26

Han är väl för faiken själv i duchen??
    Är han översexuell eller liknande så är det väl skönt att slippa undan ibland hehe

• Beatrissan

Hur kan man bli irriterad över nåt sånt?

Jag hade blivit jätteledsen och arg om min kille hade blivit irriterad eller avtänd för att jag
    vill ge mig själv njutning, vare sig om det är på toaletten i duschen, i sängen eller var som helst.

Hade ju känts väldigt kränkande att någon annan ska "bestämma" att jag inte får pilla om jag vill.

Tycker det är jävligt egoistiskt och bli irriterad eller sur över en sån petitess grej!

Dessutom är det faktiskt så att visssa män måste tömma sig oftare än andra då det kan göra ont om dem är fulla..

Det man gör på toaletten är privat, ingen som ska säga att man får göra si eller så där. Däremot kan man själva välja vart man vill dra gränsen, vissa tycker det är ok att kissa, eller bajsa eller duscha inför varandra på toaletten.

• Anonym (Förstående)

Jag förstår precis hur du menar och känner ts, jag känner lika dant ibland när jag vet att min man och jag inte haft sex på länge så känns det väldigt avtändande att han ska behöva gå in i duschen o runka istället för att försöka få till det med mig...

Sen det där om att du känner att det är fel att han runkar när ert barn är vaket kan jag oxå förstå, fattar inte hur man kan tänka på sex när man hör sitt barn i bakgrunden, känns typ som om att man tänder på barn då, på nått konstigt sätt... hoppas du förstår vad jag menar ts, menar verkligen inte att din man är pedofil eller liknande, bara att jag förstår din känsla

• Anonym (helt ok)

Min man fantiserar ofta och tar hand om sig själv så att säga. I början kände jag mig sårad över det men just nu kan jag inte ha sex lika ofta som vi båda skulle vilja och då är jag bara tacksam över att han ser till att få sitt behov tillfredställt ändå. Sen vet jag att han fantiserar om mig, jag är inte helt borttappad på sexfronten . Sen...skulle han fantisera om någon annan, hey... inte direkt så att jag får reda på det ändå.

Nu är i och för sig min man vädligt duktig på att få mig att känna mig uppskattad, sexig och älskad. Önskar att alla kvinnor kunde ha ett sånt här sunt förhållande.

Svar på tråden Han runkar i duschen