• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (förstår)
    Anonym skrev 2008-10-09 10:06:32 följande:
    Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.
    Ja, jag vet inte heller varför man känner så, kanske har det som jag skrev ovan att göra med att vi är nyblivna mammor och inte kan få ihop det med kåthet osv.
    Men att diskutera det här verkar inte vara en hit - här verkar alla för för FRI RUNKNING när som helst och hur som helst.
    Du kan kanske be din sambo att vara mer privat med det, att du just nu inte är intresserad av att veta när han gör det. Han kanske inte kan förstå det men ändå acceptera det.
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:12:27 följande:
    Ja, jag vet inte heller varför man känner så, kanske har det som jag skrev ovan att göra med att vi är nyblivna mammor och inte kan få ihop det med kåthet osv.Men att diskutera det här verkar inte vara en hit - här verkar alla för för FRI RUNKNING när som helst och hur som helst.Du kan kanske be din sambo att vara mer privat med det, att du just nu inte är intresserad av att veta när han gör det. Han kanske inte kan förstå det men ändå acceptera det.

tänk om din karl hade förbjudit dig att skita när han är hemma?

ni inkräktar ju på era mäns privatliv!

?♥ För evigt ♥?
  • gullsvans

Som nybliven mamma så är man extra känslig..har ju med hormonerna att göra..hade du tyckt att det var lika avtändande och äckligt om du kommit på honom utan er bebis?
    Jag förstår dig helt och menar inget illa, men vänd på det lite..han saknar DIG..
    Jag är glad för att min sambo tar hand om sig själv:) när jag inte finns där för honom..bättre det än att han hittar någon annan.
    Låt nu detta inte bli en så stor sak, nu när ni har en ny liten hemma.
    Välj dina fighter ist, dom fighterna som är värda att fightas för-

Stolt mamma till 3 pojkar och 3 flickor 19-2 år

• Anonym (förstår)
    Csve skrev 2008-10-09 10:14:31 följande:
    tänk om din karl hade förbjudit dig att skita när han är hemma?
    ni inkräktar ju på era mäns privatliv!
    Mm - det är ju faktiskt precis samma sak.. Skita o runka, ja faktiskt!
  • Anonym (runkapå)
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:20:43 följande:
    haha, jag det var väl lite å ta i.....
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:20:43 följande:

ut kommer ju "kroppsavfall".. vad är skillnaden?

förmodligen känner ni er bara osexiga, är det hans fel? Ska han få lida för det?

Så om han har en dålig dag, eller kanske blir deprimerad, då ska inte DU få pilla på dig själv med respekt för honom?

?♥ För evigt ♥?
  • Anonym (förstår)
    gullsvans skrev 2008-10-09 10:20:14 följande:
    Som nybliven mamma så är man extra känslig..har ju med hormonerna att göra..hade du tyckt att det var lika avtändande och äckligt om du kommit på honom utan er bebis?Jag förstår dig helt och menar inget illa, men vänd på det lite..han saknar DIG..Jag är glad för att min sambo tar hand om sig själv:) när jag inte finns där för honom..bättre det än att han hittar någon annan.Låt nu detta inte bli en så stor sak, nu när ni har en ny liten hemma.Välj dina fighter ist, dom fighterna som är värda att fightas för-Stolt mamma till 3 pojkar och 3 flickor 19-2 år
    Du har helt rätt, iaf vad det gäller mig. För det har inte stört mig innan, och jag har inga planer på att FÖRBJUDA det som vissa påstår här. Om man tänker så får man nog ta och hejda sig.
    Jag bara förundras över att alla här inne tycker att det är helt ok att runka var som helst och när som helst.
    En god vän till mig, som för övrigt är sexolog och väl införstådd med behovet av onani, har en pojkvän som varje dag utför sin runk-ritual fram för datorn. Och då måste hon alltid gå ut, för han vill vara ifred. Ibland kan hon tycka att det är jobbigt, för hon kanske inte vill gå iväg just då. Men då stressar han henne med att han vill vara ifred en stund, att hon "måste" gå ut och gå eller nåt.
    Men det är väl också helt ok, hon kanske också är sjuk i huvudet som kan tycka att det är jobbigt, vad vet jag? (ps, det sista inte riktat till dig gullsvans. ds)
  • Anonym (förstår)
    Csve skrev 2008-10-09 10:23:02 följande:
    ut kommer ju "kroppsavfall".. vad är skillnaden?
    förmodligen känner ni er bara osexiga, är det hans fel? Ska han få lida för det?
    Så om han har en dålig dag, eller kanske blir deprimerad, då ska inte DU få pilla på dig själv med respekt för honom?
    Du kanske borde ta o läsa biologiboken och lära dig skilland mellan att skita och att onanera - tro mig, det är en viss skillnad. Fast å andra sidan tänder vi ju alla på olika saker, vissa på att onanera, andra på att skita.
  • Frontline
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:29:31 följande:
    Du kanske borde ta o läsa biologiboken och lära dig skilland mellan att skita och att onanera - tro mig, det är en viss skillnad. Fast å andra sidan tänder vi ju alla på olika saker, vissa på att onanera, andra på att skita.
    Finns säkert dom som njuter av att skita och runka samtidigt...
  • Csve

summakardemumma är ju att ni inkräktar på hans privatliv.. men det kommenterar ni inte? Tonårsfasoner vill jag koppla det till...

"jag e inte snygg, jag är inte sexig, han tycker inte om mig, han vill ha andra.."
    blaha blaha.

Ert barn har inget med detta o göra, ni skriver det för att få medhåll, men de flesta anser att han ska få dra i bananen ifred.

VARFÖR bryr ni er?  ge oss lite konkreta anledningar.

Men varför ska du få göra privata saker, när inte han får??
    ?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Han runkar i duschen