• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (förstår)
    Svar på #110

Min sambo säger varje dag till mig att han tycker att jag är snygg och sexig - och jag triv själv rätt bra med hur jag ser ut - så tyvärr det där mantrat kanske gäller dig men inte mig.

Sedan, kan visst mamma-hormoner påverka en - men det verkar du inte ha erfarenhet av. Men vissa blir känsligare, för de mest konstiga saker.

Och för att svara på din sista fråga, min sambo får också skita!

(och - jag har inte förbjudit ett skit i övrigt heller, runkning eller vad det nu må vara)
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:52:56 följande:
    Svar på #110Min sambo säger varje dag till mig att han tycker att jag är snygg och sexig - och jag triv själv rätt bra med hur jag ser ut - så tyvärr det där mantrat kanske gäller dig men inte mig.Sedan, kan visst mamma-hormoner påverka en - men det verkar du inte ha erfarenhet av. Men vissa blir känsligare, för de mest konstiga saker. Och för att svara på din sista fråga, min sambo får också skita!(och - jag har inte förbjudit ett skit i övrigt heller, runkning eller vad det nu må vara)
    vad gör du i tråden då om du inte bryr dig?
    ?♥ För evigt ♥?
  • Anonym

Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover.

Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.

• Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
    Men saken är ju enkel då... säg till honom att han får runka i duschen när du inte är hemma eller när ni sover.
    ?♥ För evigt ♥?
  • Anonym (förstår)
    Csve skrev 2008-10-09 10:53:39 följande:
    vad gör du i tråden då om du inte bryr dig?
    Det är ett fritt land min vän - jag har rätt att vara här lika mycket som dig!
    Och - jag är här för att stödja TS, vilket ingen annan gör. Kan vara därför hon skrev tråden, för att få stöd, och inte bli hackad på o få höra att hon är mentalt störd.
    Och var någonstans sa jag att jag inte bryr mig?
  • Frontline

Du får helt enkelt ta en promenad när han ska in i duschen då kan han ju få tokrunka bäst han vill utan att du ska äcklas över nått som är helt naturligt...

• Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:56:26 följande:
    Det är ett fritt land min vän - jag har rätt att vara här lika mycket som dig!Och - jag är här för att stödja TS, vilket ingen annan gör. Kan vara därför hon skrev tråden, för att få stöd, och inte bli hackad på o få höra att hon är mentalt störd.Och var någonstans sa jag att jag inte bryr mig?

Mentalt störd tror jag ingen sagt, eller?

o jag sa inte att du inte hade rätt att vara här..

Men så här är det ju jämt... anonyma som gnäller för att ingen håller med dom.

Varför pratar ni inte med era män o säger som det är?
    Inte sjutton blir det bättre av att bara sitta vid datorn o avreagera sig på hans privatliv.

?♥ För evigt ♥?
  • Rosana

Anonym (förstår): Är det någon som kallat TS för mentalt störd? Det är ju osakligt och lågt isåfall. Däremot så behöver man ju inte dela hennes åsikt för att delta i tråden.Kanske tillför olika vinklar på saken något bra för TS? Vem vet...

• Anonym

Jag har pratat med min man. Men han bara förnekar sin runkning, vilket är skitlöjligt eftersom jag både sett och hört. Han blir förbannad dessutom. Det är inte så att detta är världens undergång för mig. Det är bara ngt som irriterar mig mycket. Skulle kännas bra om han förstod, men det gör han inte. Det går inte att prata om det. Jag är rätt öppen och skulle vilja ha en dialog åtminstone. Men det är väl för privat. Jag klampar in på områden som jag inte har att göra på antar jag. Men likförbannat känns det inte så jävla trevligt. Men jag har inget val än att hålla god min.

Jag får heller aldrig höra att jag är vacker, eller sexig etc. Spelar ingen roll vad jag gör. Det bidrar oxå. Han kan väl sätta på mig sitället för att runka. Skulle jag tycka vore kalas.

• Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 11:05:15 följande:
    Jag har pratat med min man. Men han bara förnekar sin runkning, vilket är skitlöjligt eftersom jag både sett och hört. Han blir förbannad dessutom. Det är inte så att detta är världens undergång för mig. Det är bara ngt som irriterar mig mycket. Skulle kännas bra om han förstod, men det gör han inte. Det går inte att prata om det. Jag är rätt öppen och skulle vilja ha en dialog åtminstone. Men det är väl för privat. Jag klampar in på områden som jag inte har att göra på antar jag. Men likförbannat känns det inte så jävla trevligt. Men jag har inget val än att hålla god min. Jag får heller aldrig höra att jag är vacker, eller sexig etc. Spelar ingen roll vad jag gör. Det bidrar oxå. Han kan väl sätta på mig sitället för att runka. Skulle jag tycka vore kalas.
    men om han säger att han ska sluta göra det i duschen, skulle du då tro honom?
    Sover barnet när han duschar, varför inte göra honom sällskap då? Överaska honom, eller säg bara lugnt innan han hoppar in i duschen att han kan strunta i att runka där inne, utan komma ut så fixar du det. (förutsatt att barnet sover..)
    ?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Han runkar i duschen