• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Fille Fjonkan
    Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
    Vore det ok med dig om han bestämde när du fick och inte fick onanera?
    / Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Kössen
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
    låter som du har problem med ditt självförtroende..
  • Angelx

Du behöver ju inte gå in på toan och kolla vad han gör i duschen, för det man inte vet har man inte ont av sägs det

• Beatrissan

håller med inlägg 52.

Att bry sig om sånt och dessutom tro att han/hon onanerar pga att de tänker på andra är för mig ett tecken på kasst självförtroende.

• Kössen
    Beatrissan skrev 2008-10-08 22:34:04 följande:
    håller med inlägg 52.Att bry sig om sånt och dessutom tro att han/hon onanerar pga att de tänker på andra är för mig ett tecken på kasst självförtroende.

precis, och iaf vad jag har erfarenhet av, så fantiserar man inte ofta om en speciell person utan snarare "akten"...och den personen behöver inte ens ha ett ansikte..utan bara snygg kropp..

det ÄR privat om han går in i duschen,vad ger dig rätten att stå och lyssna utanför, stör det dig så gå därifrån.

• W W
    Enda gången det är okej att styra någons onanivanor är om det handlar om en lek, en dominanslek eller liknande. Annars är det fan något man inte har att göra med.
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • aihpoz

Men även om han skulle säga nu att han ska sluta och inte göra det i tex duschen så kommer du ju förmodligen inte tro på honom iaf..

När 1+1 blir 3
  • MiamiVice THE Slyna
    W W skrev 2008-10-08 22:38:30 följande:
    Enda gången det är okej att styra någons onanivanor är om det handlar om en lek, en dominanslek eller liknande. Annars är det fan något man inte har att göra med.
    Klokt sagt! Som alltid!
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Felix72

att han onanerar i duschen ser jag som ett friskhetstecken.

det är ju inte fel/förbjudet att runka/pilla sig på musen bara för att man är sambo eller gift

Svar på tråden Han runkar i duschen