• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (runkapå)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:52:25 följande:
    Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:47:42 följande:
    Vad springer han omkring i lägenheten/huset och runkar lite varstans och skvätter lite här och där precis som en hund som pissar in sitt revir...Hur står det till med han annars kan man ju undra...
    haha.

nä, han går oftast ner i källaren i arbetsrummet och är jag inte hemma kan han göra det i sängen. Men han kommer ju typ i en gammal kalsong el strumpa el något som han sällan tar bort och stackars jag lyckas ju alltid "hitta" dessa. URK. JAg har svårt för spermadoften, tycker den är motbjudande. Älskar dock sex och ganska snuskig sådan....
  • Anonym (förstår)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:55:13 följande:
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:48:27 följande:
    Jaha så alla kvinnor som inte vet om att hennes sambo runkar för sig själv dom känner inte sin sambo väl menar du...Om han kommer och säger att han runkar är han ju dum på riktigt när han vet om att du inte tycker om det då ska man väl inget säga heller...Så det är bara nu när du är nybliven mamma som han har börjat runka han gjorde inte det innan och det tror du att jag ska gå på..
    Du verkar vara en härlig människa fylld med empati.
  • Frontline

Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:56:27 följande:

haha.nä, han går oftast ner i källaren i arbetsrummet och är jag inte hemma kan han göra det i sängen. Men han kommer ju typ i en gammal kalsong el strumpa el något som han sällan tar bort och stackars jag lyckas ju alltid "hitta" dessa. URK. JAg har svårt för spermadoften, tycker den är motbjudande. Älskar dock sex och ganska snuskig sådan....
    Du får väl ställa en rulle hushållspapper på dom ställen som han håller till på , sen att lägga satsen i kalsongerna eller en strumpa låter ju lite perverst tycker jag är det så att jag drar en runk för mig själv så ser jag till att det hamnar i ett papper och spolar ner det eller gör som TS sambo i duschen då är det bara att skölja bort det...

Förstår om du tycker det är äckligt om han gör så...
  • Anonym (runkapå)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:59:51 följande:
    Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:56:27 följande:
    Du får väl ställa en rulle hushållspapper på dom ställen som han håller till på , sen att lägga satsen i kalsongerna eller en strumpa låter ju lite perverst tycker jag är det så att jag drar en runk för mig själv så ser jag till att det hamnar i ett papper och spolar ner det eller gör som TS sambo i duschen då är det bara att skölja bort det...Förstår om du tycker det är äckligt om han gör så...
    Tack för tipset, ska genast gå ner med en rulle hushållspapper!! han borde fatta vinken
  • Anonym

Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.

• Anonym

stör mig inte det minsta!!! blir mer kåt av tanken!!!!

• lokisse

om han är en "sensibel"typ kan man ta papersnäsdukar...
    Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 10:04:21 följande:

Tack för tipset, ska genast gå ner med en rulle hushållspapper!! han borde fatta vinken
  • Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 10:06:32 följande:
    Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.

men ärligt talat.. vad fasiken gör det om han runkar i duschen?

du slipper ju städa upp det efteråt! Och inne på toan bör man ju få vara för sig själv, så låt honom vara! du skrev ju själv att DU onanerar men gör det helst själv.. han räknar ju med att få vara själv där inne.

Eller har du tänkt att skriva ett schema när o var han får runka?

?♥ För evigt ♥?
  • PrinsessanLeia

Konstig diskutssion där här, men måste ändå hänga på.
    Jag ser inget fel i att onanera, oavsett om det är i duschen, i sängen eller i köket... Därför kan jag inte heller se varför det skulle vara fel medan du sitter och ammar ert barn. 
    Du onanerar själv säger du, men skulle du strängt förbjuda dig själv att göra det om du vet att han samtidigt sitter med ert barn någonstans? 
    Tycker du verkligen att det är värre bara för att du sitter med ert barn? Vad har barnet med detta att göra???
    Jag tror inte problemet ligger i det. Jag tror det ligger svarsjuka i grunden, jag tror att du blir svartsjuk över att han väljer att tillfredställa sig själv utan dig. 
    Det är väl inte säkert att han fantiserar om någon punuppa, han kanske fantiserar om dig... Men väljer att inte störa dig för att du sitter och ammar. Jag känner inte till ert sexliv, men vanligt är att mamman inte har samma sexlust efter förlossning och under ammning, men pappan har det, och måste lösa det på egen hand, det är väl inget fel med det.
    Och nej! Man kan inte förbjuda onani i hemmet.
    Jag förstår faktiskt inte problemet... 

• Anonym (runkapå)
    Anonym skrev 2008-10-09 10:06:32 följande:
    jag tror absolut det är ditt självförtroende eller ett kontrollbehov som spökar. För du måste låta din man ha eget "liv". Det är ens rättighet att onanera för guds skull!!

jag skulle vara jätteglad om min man kunde hålla sig till att göra det i duschen...... så jag slapp se resultaten.
Svar på tråden Han runkar i duschen