• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Kajsan
    daniels baby skrev 2008-12-05 15:20:41 följande:
    akut hjälp!! behöver se en bee eller nån annan bugga med en 7am åkpåse i innan jag beställer den=)! blev lite osäker på hur det kommer se ut!!
    Ok, jag fixar ikväll, Bee med rosa och frön 7am i
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan

Inte frön- Grön! Fundersam

• Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-05 17:17:56 följande:
    Hallå har man en annan mugghållare till bee än cameleon ?
    Nej det är samma
  • daniels baby

Kajsan skrev 2008-12-05 15:48:18 följande:

Ok, jag fixar ikväll, Bee med rosa och frön 7am i
    tack kajsan! väntar med spänning=)
    kommer nog köpa en grön....
  • medow

Funderar på att köpa en bee men undrar om chassin har mycket problem ??
    Tycker mig ha set att den kasar ner på ena sidan ??
    Samt att det är ganska många på blocket så jag undrar om folk är nöjda med dem?

• medow

Undara även om en relativt stor snart 2 åring och snart 4 åring kan få plats i vagnen .
    Önskar bilder på större barn i vagnen.Dottern på snart 4 åker inte vagn men det har ju hänt när hon är hemma sjuk från dagis typ snabbt till affären o så.

• jule

medow skrev 2008-12-08 12:24:07 följande:

Funderar på att köpa en bee men undrar om chassin har mycket problem ??Tycker mig ha set att den kasar ner på ena sidan ??Samt att det är ganska många på blocket så jag undrar om folk är nöjda med dem?
    har en å har tyvärr reklm den två ggr påväg att bli tredje pga av glidande styre... jättetråkigt då jag för övrigt gillar vagnen. min 3,5 åring (som e ganska lång för sin ålder)sitter i den ibland å hon får plats men ser lite stor ut men för trötta ben funkar den ju kortare sträckor.
  • medow

jule skrev 2008-12-08 12:34:58 följande:

medow skrev 2008-12-08 12:24:07 följande:
    har en å har tyvärr reklm den två ggr påväg att bli tredje pga av glidande styre... jättetråkigt då jag för övrigt gillar vagnen. min 3,5 åring (som e ganska lång för sin ålder)sitter i den ibland å hon får plats men ser lite stor ut men för trötta ben funkar den ju kortare sträckor.
    Oj så tråkigt att läsa ....
    Men hur glider det ?? låter knäppt men har aldrig känt på en vagn där den glider så att säga.

Men är så sugen kanske bättre med en ny då ?
  • jule

medow skrev 2008-12-08 12:57:38 följande:

jule skrev 2008-12-08 12:34:58 följande:
    Oj så tråkigt att läsa ....Men hur glider det ?? låter knäppt men har aldrig känt på en vagn där den glider så att säga.Men är så sugen kanske bättre med en ny då ?
    alltså d e ju inget som stör när jag kör vagnen utan d e ju när den ska fällas upp, då måste du dra i styret för att den ska fällas upp ordentligt å d blir lite krångligare eftersom dglider då så motståndet saknas ju men samtidigt så har du styret i läget längst ut, alltså fullt utdraget så påverkas ju inte uppfällningen heller... jag hoppas att du förstod vad jag svammlar om . hursom så e d som sagt ingen fara för barn el körkomfort men ändå inte ok eftersom vagnen trots allt kostar närmare 5000:-
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden