• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-04 22:36:50 följande:
    Den är helsvart, mitt förstaval var khaki dock... men jag är SÅ glad ändå! Vad fick du din för ?
    Samma pris som du, men min var helt ny från butiken
    Jag ville också ha khaki eller rosa, men fick svart.
    Nu har jag upptäckt att den svarta faktiskt är riktigt snygg!
    Och dessutom har jag köpt en rosa suflett, man kan ju variera sig
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-12-04 23:24:29 följande:
    BlaBlaBla........strö salt i mitt sår bah...gör de bara...ska du inte hälla i stället
    Jag gör det BARA för att reta dig Räcka ut tungan
  • Lille Mammsen

Mmm....jag märker de ;-D

Kajsan skrev 2008-12-05 04:05:26 följande:
    Jag gör det BARA för att reta dig
  • Wilma77

vet ni om man kan reklamera vagnen hos någon annan än den man köpt den hos? Jag har flyttat utomlands..

• Stargirl
    Wilma77 skrev 2008-12-05 13:35:32 följande:
    vet ni om man kan reklamera vagnen hos någon annan än den man köpt den hos? Jag har flyttat utomlands..
    Ja vid flytt så kan man det. Ha med dig orginal kvittot dock vet av erfarenhet att det hjälper.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Wilma77

vart vänder man sig..jag kollade just bugaboos hemsida men hittade ingen bra information???

• bara lilla jag

hur långt efter kan man reklamera vagnen?? handtaget på min har börjat glida och bromsen krånglar.. Har varit in i affären 2 ggr efter att hon köpt vagnen och så har jag sagt nej den funkar bra.. Jag har liksom inte fått ur mig något annat.. Men skulle jag komma nu och säga att nej den krånglar då tror hon väll att det är jag som pajat vagnen

• Kajsan
    bara lilla jag skrev 2008-12-05 14:29:47 följande:
    hur långt efter kan man reklamera vagnen?? handtaget på min har börjat glida och bromsen krånglar.. Har varit in i affären 2 ggr efter att hon köpt vagnen och så har jag sagt nej den funkar bra.. Jag har liksom inte fått ur mig något annat.. Men skulle jag komma nu och säga att nej den krånglar då tror hon väll att det är jag som pajat vagnen
    Du har ju 3 år på dig att reklamera, självklart ska du göra det!
  • daniels baby

akut hjälp!! behöver se en bee eller nån annan bugga med en 7am åkpåse i innan jag beställer den=)!
    blev lite osäker på hur det kommer se ut!!

• Stargirl
    daniels baby skrev 2008-12-05 15:20:41 följande:
    akut hjälp!! behöver se en bee eller nån annan bugga med en 7am åkpåse i innan jag beställer den=)!blev lite osäker på hur det kommer se ut!!
    stl M ska se fin ut i både Bee och Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden