• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • SoFo89

Kan man testa been på samma sätt som man gör med camen om handtaget glider alltså? Det där med att dra ut handtaget fullt, "låsa" det och sedan trycka neråt?

ღSigne 071027ღ
  • jule

SoFo89 skrev 2008-12-08 13:12:22 följande:

Kan man testa been på samma sätt som man gör med camen om handtaget glider alltså? Det där med att dra ut handtaget fullt, "låsa" det och sedan trycka neråt?
    har ingen cam så jag vet inte hur du testar, om man har ett glidande chassi/styre på been så märks d när du ska fälla upp vagnen, annars märks d inte, exempelvis inte när du e ute å går å ska ner för en trottoar el likn... utan d e mer att den inte klarar motståndet när den ska fälla upp, så e d på min iaf men som sagt för att va en vagn för närmare 5000:- vill man ju iatt den ska va helt felfri.
  • medow

Hur stor är chansen att hitta någon som vill byta en uj mot en bee ??
    Uj är en 08a.
    Är blocket bäst då eller ??
    OBS INGEN SÄLJES KÖPES osv osv anons !!!!!!

• Kajsan
    medow skrev 2008-12-08 14:40:53 följande:
    Hur stor är chansen att hitta någon som vill byta en uj mot en bee ?? Uj är en 08a. Är blocket bäst då eller ?? OBS INGEN SÄLJES KÖPES osv osv anons !!!!!!
    Det är väl stor chans kan jag tro, lägg in en annons här på FLs köp och sälj, det är ju gratis!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • medow

Kajsan skrev 2008-12-08 14:48:23 följande:

Det är väl stor chans kan jag tro, lägg in en annons här på FLs köp och sälj, det är ju gratis!
    Får prova med det .
    Tack för tipset man glömmer att köp/sälj finns med bytes i bland.
  • slma

Har kört bee en vecka nu ungefär, maste säga att jag inte är sa impad som jag trodde... ett tekniskt underverk, tog mig hur lang tid som helst att fa dit akpasen bältena var ju intressanta, vända sitsen ska vi inte nämna, men det kan jag nu, fast det är lite meckigt, inget man gör bara sa där. Den är rätt hard i fjädringen onekligen. Det som stör mig lite är att ryggstödet i det mest upprätta läget inte är sa rakt som i camen, hon liksom smyg-halvligger lite och försöker dra sig upp, vill ha ett hack till liksom... men snygg är den onekligen och rosa och fin, skön att köra, smidigare än camen som jag har ocksa, det är som att köra racerbil liksom, hard fjädrin och man far ge vika lite pa komforten medans camen är varan Volvo! Har lovat alla, framförallt mannen att det var den sista vagnen som inköptes i varan vagnskörar karriär!Den som lever far se...

• straw2008

Vi köpte en beg för 2400 helt ny fast ändå begagnad :O)

Inget fel på den alls inget släppande styre elelr så.

Om priset är rätt vågar ni köpa begagnat!

• Stargirl
    medow skrev 2008-12-08 14:40:53 följande:
    Hur stor är chansen att hitta någon som vill byta en uj mot en bee ??Uj är en 08a.Är blocket bäst då eller ??OBS INGEN SÄLJES KÖPES osv osv anons !!!!!!
    Ja testa Blocket, den har ju störst genomslag. Alt sälja din UJ och köpa en Bee. 
    *~Bugaboo RULES~*
  • Moa38

finns där adaptor till Bee så man kan sätta på bilstoeln eller?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden