• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Lille Mammsen

ingen aning...men info gärna hur det gick!

straw2008 skrev 2008-12-04 16:21:52 följande:
    Hur mkt är skäligt att betala för en bee utan kvitto ? Hon påstår att det inte finns.. Måste veta snabt!!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-04 16:21:52 följande:
    Hur mkt är skäligt att betala för en bee utan kvitto ? Hon påstår att det inte finns.. Måste veta snabt!!
    Alltså kvitto är väl bra att ha ifs, men garantin gäller ju inte ändå.
    Så jag tror inte du kan få den billigare för det.
    Jag har nästan aldrig sålt vagnar med kvitto, och ingen har prutat pga det.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • straw2008

Hallå,

Fick den för 2400, måste nästan vara rekord :O) fick den tom levererad till dörren, tjejen var på väg utomlands o sa att jag ringde riktigt lägligt för att pruta för hon ville ha extra fickpengar till resan!

Utan tillbehör, förutom instruktioner och regnskydd då men inga sovsäckar eller liknande.

Ser helt sprillans ut, jag har tokdragit i handtaget o det går att dra ut om man tar spjärn med benet o TOK-drar men det släpper inte i trappor eller så.

Vi har premiärgått till vasastans ica, vi älskar vagnen !!

• Liinda83

mrs pollock skrev 2008-12-04 12:51:59 följande:

Svar på #359Jag har lagt in bilder på min khakifärgade bee med babynest i mitt galleri om du vill titta.
    lite sent svar men tack så jättemycket
  • Lille Mammsen

Blääää på dig *AVIIIIIS*

straw2008 skrev 2008-12-04 19:49:39 följande:
    Hallå, Fick den för 2400, måste nästan vara rekord :O) fick den tom levererad till dörren, tjejen var på väg utomlands o sa att jag ringde riktigt lägligt för att pruta för hon ville ha extra fickpengar till resan! Utan tillbehör, förutom instruktioner och regnskydd då men inga sovsäckar eller liknande. Ser helt sprillans ut, jag har tokdragit i handtaget o det går att dra ut om man tar spjärn med benet o TOK-drar men det släpper inte i trappor eller så. Vi har premiärgått till vasastans ica, vi älskar vagnen !!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-04 19:49:39 följande:
    Hallå, Fick den för 2400, måste nästan vara rekord :O) fick den tom levererad till dörren, tjejen var på väg utomlands o sa att jag ringde riktigt lägligt för att pruta för hon ville ha extra fickpengar till resan! Utan tillbehör, förutom instruktioner och regnskydd då men inga sovsäckar eller liknande. Ser helt sprillans ut, jag har tokdragit i handtaget o det går att dra ut om man tar spjärn med benet o TOK-drar men det släpper inte i trappor eller så. Vi har premiärgått till vasastans ica, vi älskar vagnen !!
    Nänä, rekord är det ju inte, det innehar jag  men ok då, det var ett superbra pris du fick
    Visst är den underbar! Vilken färg fick du?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • straw2008

Den är helsvart, mitt förstaval var khaki dock... men jag är SÅ glad ändå!

Vad fick du din för ?

• Lille Mammsen

BlaBlaBla........strö salt i mitt sår bah...gör de bara...ska du inte hälla i stället

Kajsan skrev 2008-12-04 22:31:56 följande:
    Nänä, rekord är det ju inte, det innehar jag  men ok då, det var ett superbra pris du fick Visst är den underbar! Vilken färg fick du?
  • straw2008

hi hi du kan få bytlåna när vi är ute o går någon gång, den är så lätt man märker knappt att man kör den!!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden