slma skrev 2008-12-08 19:02:57 följande:
Har kört bee en vecka nu ungefär, maste säga att jag inte är sa impad som jag trodde... ett tekniskt underverk, tog mig hur lang tid som helst att fa dit akpasen bältena var ju intressanta, vända sitsen ska vi inte nämna, men det kan jag nu, fast det är lite meckigt, inget man gör bara sa där. Den är rätt hard i fjädringen onekligen. Det som stör mig lite är att ryggstödet i det mest upprätta läget inte är sa rakt som i camen, hon liksom smyg-halvligger lite och försöker dra sig upp, vill ha ett hack till liksom... men snygg är den onekligen och rosa och fin, skön att köra, smidigare än camen som jag har ocksa, det är som att köra racerbil liksom, hard fjädrin och man far ge vika lite pa komforten medans camen är varan Volvo! Har lovat alla, framförallt mannen att det var den sista vagnen som inköptes i varan vagnskörar karriär!Den som lever far se...
håller med, det är några grejer dom borde förbättra.
Men igämförelse med andra vagnar, speciellt att köra tycker jag att been är helt överlägsen. Jag kör med en hand, upp och ned för trottoarer, kan prata i telefonen, hålla ett paraply med den andra,