daniels baby skrev 2008-12-10 17:33:09 följande:
hej på er!jag måste nog oxå säga att been inte är såå omtyckt i vår lilla familj längre:( Havanna som e 4 mån å normal strl ser väldigt ihoptryckt ut i den med åkpåsen i å jag tycker att den varianten med breda vingar verkar sämre än den äldre versionen med tunnare vingar. mindre plats typ.. å när jag ska fälla upp eller ner ryggen så hoppar den ofta in i en sne position(vet inte hur jag ska förklara rikigt)så man måste göra om det ett par ggr tills den sitter. är det bara min vagn som det e fel på då?min stackars man saknar camen å muttrar varje gång been är med...tråkigt verkligen!!
båda versionerna av bee ska vara ungefär lika gamla, dock så är det bara den med tunna vingar som är i produktion nu om jag har förstått det rätt. men andra ord så säljs knappt dom med tjockare vingar längreb bara i vissa butiker som har kvar dom på lager, så är du säker på att du har fått den med tjockare vingar?
Noa som är 9 månader sitter inte ihop tryckt i vagnen med åkpåse vare sig i den med tjocka vingar eller den med tunna så det låter ju märkligt om din 4 månaders gör det.
men jag vet att kajsan hade en knasig bee men har för mig att det va selen som va galen på den. men hör med henne om hon kanske vet nåt.
att det hoppar i en sne position det gör tyvärr vagnen om man inte håller in handtaget i ryggen "jämnt" då får man hålla på och fibbla en stund men de trixet lär man sig efter ett tag. OM den fastnar helt i sned läge så ska du ta den till butiken och be att dom kollar på den för den kan ha spruckit vilket är jätte ovanligt men min gjorde det. annars är det nog bara att stå ut
Kolla oxå så att chassit är korrekt utfällt så att man ser dom gröna pickarna på båda sidor annars gör det att vagnen blir sned oxå.
hoppas att de löser sigh för dig!