• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-12-11 11:41:36 följande:
    Åh vad fnt, men vart är vingarna på sista bilden ? kan man ta bort dem ?
    Under åkpåsen på ngt sätt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Litenfyra

Stargirl skrev 2008-12-11 10:19:41 följande:

Vi hade oxå en Kronan *s* den användes bara som sov vagn på baksidan. Tung som BLY....men jag köpte den för att sova i då vi hade Cameleon som vardagsvagn och ville inte slita på de genom att ha den på baksidan i sol och regn.
    jo den var ju bra att sova i
  • Moa38

ÅH vill ha.

Ska sälja lite saker här hemma som bara ligger och skräpar, så kanske jag får ihop lite pengar till ett startkapitel till en bee

• s v e a

hej alla,
    jag svarade på en aslång internetundersökning igår från bugaboo om just been.
    i slutet så stod det att man skulle få en bugaboo pryl, och jag har målat upp en åkpåse eller likvärdigt i huvudet, men det kommer väl en penna som det står bugaboo på.. haha

jag vill klicka in länken här, men iom att jag redan gjort undersökningen kommer jag inte in på sidan längre.

Har ni också fått info om detta? jag fick det på min email som står på garantikortet.

• Stargirl
    s v e a skrev 2008-12-11 23:47:42 följande:
    hej alla,jag svarade på en aslång internetundersökning igår från bugaboo om just been. i slutet så stod det att man skulle få en bugaboo pryl, och jag har målat upp en åkpåse eller likvärdigt i huvudet, men det kommer väl en penna som det står bugaboo på.. hahajag vill klicka in länken här, men iom att jag redan gjort undersökningen kommer jag inte in på sidan längre.Har ni också fått info om detta? jag fick det på min email som står på garantikortet.
    Hoppas det är ngt tillbehör varför fick jag inget mail...har ju oxå fyllt i garantikortet *grrr*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Adelisa

HUR kan jag har missat denna tråden. Har kört Bee sen april. Sonen är nu snart ett år.

ALLA andra vagnar känns blä i jämförelse.

Julian 060210 Adrian 071230
  • Leo och Elliots Mamma

Då var man inne på sitt tredje Bee chassi och gissa vad...handtaget glider... igen...Blir väl ett 4:e chassi. Verkar som att de åtgärdat bromsproblemet iaf, nu "hoppar" inte bromsen upp längre utan glider mjukt upp, alltid ngt...

• jule

Leo och Elliots Mamma skrev 2008-12-14 07:15:36 följande:

Då var man inne på sitt tredje Bee chassi och gissa vad...handtaget glider... igen...Blir väl ett 4:e chassi. Verkar som att de åtgärdat bromsproblemet iaf, nu "hoppar" inte bromsen upp längre utan glider mjukt upp, alltid ngt...
    har samma problem som du... e så kluven på om jag ska fortsätta m alla dessa reklamationer eller försöka häva köpet, har blivit ngn form av hatkärlek till denna vagn nu, har iofs en frog oxå så denna e mer som extravagn men iaf, trist att behöva reklamera varje månad för en vagn som ändå kostar en del...
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden