• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • fryxan
    Svar på #490
    precis, vi har inga syskon som nära behöver vagn så vi köpte :
    baby travel smart.
    ser ut som bugga-boo. stora hjul bak, små fram, som kan låsas,fast,vändbar sittdel, priset skiljer på ca: 5000:-

baby-travel har skitsmarta syskon vagnar som är lättkörda som
    bugga-boo
  • jule

s v e a skrev 2008-12-22 04:31:06 följande:

OT - men jag är graviiiiid!!! Har precis plussat!!Kommer nu även att hänga i phil&teds tråden. Fan att inte bugaboo gör smidiga och snygga syskonvagnar!!!
    grattis till + men P&T´n tycker jag e kass , fast d beror lite på hur långt d e mellan barnen...
  • Noiis
    s v e a skrev 2008-12-22 04:31:06 följande:
    OT - men jag är graviiiiid!!! Har precis plussat!!Kommer nu även att hänga i phil&teds tråden. Fan att inte bugaboo gör smidiga och snygga syskonvagnar!!!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God jul på er allesammans
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • jule

Noas mamma skrev 2008-12-22 00:05:25 följande:

du behöver säkert inte betala något då detta är en bestämmelse som kom i förra veckan. sedan tror jag oxå att om det händer 1 eller 2 gånger att man behöver byta så säger dom nog inget men det finns ju dom som byter chassin massor med gånger. sen så blir de ju kanske svårt för bugaboo att felsöka alla chassin som dom får in! tar säkert bara stick prov annars förstår man ju prishöjningen beror kanske på att dom måste ha in extra pengar för att finansiera extra personal *ironi*
    åh jag hoppas verkligen du har rätt....

god jul!
  • s v e a

jule skrev 2008-12-22 09:00:26 följande:

s v e a skrev 2008-12-22 04:31:06 följande: grattis till + men P&T´n tycker jag e kass , fast d beror lite på hur långt d e mellan barnen...
    tack, och jag kan anta att phil&tedsen är kass om man gämför med been. Men det kommer att vara 18 mån mellan kidsen så jag har nog inget annat val...
  • Lille Mammsen

jodå....uj
    s v e a skrev 2008-12-23 00:25:24 följande:

tack, och jag kan anta att phil&tedsen är kass om man gämför med been. Men det kommer att vara 18 mån mellan kidsen så jag har nog inget annat val...
  • jule

s v e a skrev 2008-12-23 00:25:24 följande:

säger faktixt oxå UJ , själv köpte jag en jättebillig beggad BT jogger enbart för transport mellan dagis å hem (helt ok) men nu har barnens förskola köpt in 2 UJ syskonvagnar å jag provkörde dem å den e så skön att köra så m facit i hand skulle jag köpt en UJ syskon från början... menmen nu behövs egentligen ingen syskonvagn enbart i nödfall
  • s v e a

jule skrev 2008-12-26 22:31:25 följande:

s v e a skrev 2008-12-23 00:25:24 följande: säger faktixt oxå UJ , själv köpte jag en jättebillig beggad BT jogger enbart för transport mellan dagis å hem (helt ok) men nu har barnens förskola köpt in 2 UJ syskonvagnar å jag provkörde dem å den e så skön att köra så m facit i hand skulle jag köpt en UJ syskon från början... menmen nu behövs egentligen ingen syskonvagn enbart i nödfall
    Fast UJ är så bred! Jag skulle föredra att ha barnen brevid varandra, men i Japan där vi bor är till och med been för stor ibland.
  • jule

s v e a skrev 2008-12-27 00:41:57 följande:

jule skrev 2008-12-26 22:31:25 följande:
    Fast UJ är så bred! Jag skulle föredra att ha barnen brevid varandra, men i Japan där vi bor är till och med been för stor ibland.
    ah ok då förstår jag visste inte att ni bodde i japan... men då funkar nog P&T´n å du har ju som sagt rätt tätt mellan barna, jag upplevde ju att syskonsitsen va så liten för dottern men hon va 2,5 år när lillebror kom. blir säkert bra, finns ju lite olika modeller på P&T nu oxå vi hade SP modellen så d e ju den enda jag har erfarnhet av.
  • 060810

På måndag ska jag köpa en Bee och jag längtar något fruktansvärt tills dess!

Blir en med blå sufflett.

Hoppas bara ingen köpte sista exet de hade hemma på den timmen butiken var öppen från att jag var där. Jag ska stå utanför butiken kl 10 när de öppnar på måndag! :p

Hoppas bara jag hittar en skötväska som funkar.. Annars får det bli skötryggsäck!

Sonen är nu 9 månader och inne på sin 7:e vagn tror jag det blir.. Mellan 7 och 10 vagnar har han haft den lille saken!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden