• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • 060810

Hemma med min Bee! :) Såååå nöjd är jag! :) Mino sov 1 timme i vagnen och han klagade inte en sekund på att sitta där! :)

Såååå fin är den och t o m storasyster gillar den. "Mino har fin vagn mamma".

Vi kom in i butiken 3 min efter dem öppnat, snacka om desperat va?!
    Men hade Mino i sjalen och det var rätt tungt att bära honom där i 20 min samtidigt som jag skulle hålla koll på storasyster.

Izabelle älskar att köra vagnen och tycker ju den är så fin. Hon ville dock ha en rosa först, men det blev en blå eftersom folk redan tror att Mino är en tjej!

• Angelika Miami

Hej.... funderar själv på en BEE. Har några frågor, är det gott om plats i varukorgen? Kan barnet ligga rakt i sittdelen??

• s v e a

Angelika Miami skrev 2008-12-30 10:37:32 följande:

Hej.... funderar själv på en BEE. Har några frågor, är det gott om plats i varukorgen? Kan barnet ligga rakt i sittdelen??
    Jag tycker att shoppingkorgen är väldigt rymlig, det är dock svårt att få in och ur grejer när barnet sitter framåtvänt, men inga större problem.
    Barnet ligger rakt!
    en kanonvagn!
  • Tullemi
    s v e a skrev 2008-12-30 11:58:48 följande:
    Angelika Miami skrev 2008-12-30 10:37:32 följande: Jag tycker att shoppingkorgen är väldigt rymlig, det är dock svårt att få in och ur grejer när barnet sitter framåtvänt, men inga större problem. Barnet ligger rakt!en kanonvagn!
    Håller med ovanstående skrivare. Fastän jag fortfarande vill ha tillbaka varukorgen från när Milea satt vänd mot mig Skrikandes Ja, men vänd henne då och håll snattran....Jaja, jag får väl göra det .
  • straw2008

Min bee kostade 2400 på blocket o var näst intill ny!

Varukorgen tycker jag är generös, älskar min bee!

• Lille Mammsen

**AVIS**

straw2008 skrev 2008-12-30 19:17:38 följande:
    Min bee kostade 2400 på blocket o var näst intill ny! Varukorgen tycker jag är generös, älskar min bee!
  • MayCai

Hej, jag har kollat lite på Bee och är sugen då den skulle funka till både lilleman på 4mån och storasyster på 2år.
    Jag har tidigare köpt vagn från england och kollade med dem nu vad det skulle kosta att köpa en därifrån och det skulle blir 3992kr inkl frakt. Så det är ju lite billigare MEN skulle ni ändå rekommendera mig att köpa en ny eftersom det varit lite strul med en del chassin?
    Samtidigt är man ju lite snål....det är ju j--ligt mycket pengar för en 2:a vagn så att säga.

Om ni undrar varför jag är inne 100 gånger på era gallerier så är det för att jag måste övertala mig själv att köpa en Bee, annars vinner min snåla sida och köper en beggad emmaljunga från blocket...:/ (jag har en UJ som jag är jättenöjd med ska men vill ha gossen mot mig i centrum och sånt när det är mycket folk)
    Tack och gott nytt år.

• tulle17

Du kommer inte att ångra dig om du köper en Bee.Uj och en Bee är en bra kombination.Bee vagnen är helt underbar att köra och smidig ihopfälld.

• daniels baby

vart lite fundersam idag.va å bytte min sittdel på been för den glappa när man skulle få in den i gängorna. då fick jag den varianten med tunna vingar. min innan hade tjocka. då jag påpekade det visste inte säljaren varför vissa va tjocka å vissa smala. jag fick ett ex som dom hade i butiken annars hade jag fått vänta ett antal veckor på en ny sittdel från bugaboo.
    vad vet ni om dom olika vingarna? trodde att dom tjocka va den nya modellen.....eller????
    kunnig personal va=)

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden