• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • straw2008
    Svar på #500
    Bor du i sthlm ?

ÄR ju en butik på söder som säljer been med 20 % rea.. den ska stänga o sist då ajg ringde hade de en med blå suflett kvar endast.

Kan ta reda på vad butiken heter om du vill ? Den finns på internet oxå har jag för mig...
  • ami

Visst har nån haft en mini kånken som skötväska på Bee?
    Hur hänger man fast den, om nån vet.. Bagclips?

• Kajsan
    ami skrev 2008-12-27 23:12:00 följande:
    Visst har nån haft en mini kånken som skötväska på Bee? Hur hänger man fast den, om nån vet.. Bagclips?
    Ååå det ska jag genast prova, jag har två stycken här hemma, eller inte jag, barnen har en varsin
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • 060810

Straw: Jag bor i Kristianstad och de hade öppet idag med såg jag så idag köper jag den! :)
    Jag har så bra erfarenhet av butiken där jag ska köpa den, köper typ allt till ungarna där. De är så himla trevliga och hjälper så gärna till med allt, så för mig blir det till att handla där även om 20% låter lockande.

Men säg gärna vad butiken heter för de kanske har annat som lockar med ju! :) Har du internet adress vore det ju det bästa! :)

• jule

ami skrev 2008-12-27 23:12:00 följande:

Visst har nån haft en mini kånken som skötväska på Bee? Hur hänger man fast den, om nån vet.. Bagclips?
    jag brukar bara hänga i minikånkens "handtag" d små som e överst på ryggsäcken å så knäpper jag ihop dem runt styret m den där som handtagen ska knäppas ihop med, ngn som hänger med!?
  • 060810

Ja nu kommer jag med en fråga.

Finns det någon här som har en sittdyna i vagnen?
    Mino vill gärna ha det mjukt om rumpan när han åker vagn så därför funderar jag på om det finns någon sittdyna man kan köpa som funkar.

• tulle17

Jag använder underdelen på påsen som sitt dyna.Den är varm och mysig och man kan lätt sätta på locket om det blir kallt.

• 060810

Hmmm kanske skulle köpa en åkpåse då.. och så ska jag kolla in Ditten Datten med! :)

• Nicke Nyfiken

Har en åkpåse nu på vintern jag med men när det är varmare är en dyna bra tycker jag. Hade det hela sommaren. Det är ju absolut lättare att tvätta en dyna också än hela vagnen. Kan tänka mig att ju äldre dom blir desto större risk att vagnen (dynan) blir smutsig

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden