• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • s v e a

Är det någon mer som stör sig på sufletten?
    Min son blir galen då det regnar eller är soligt, eftersom han inte ser någonting åt sidorna.
    Barnen är ju väldigt instängda, vilket är bra då dom ska sova, men inte annars...

• Kajsan

Lösa sufletter finns för typ 390 kr och finns i svart, khaki, rosa, blå , röd och gul.

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • mama77

1. Kan man fälla vagnen UTAN ATT TA LOSS SITTDELEN?
    -ja, den är super smidig att fälla ihop. Kolla på filmen på bugaboo.com
    2. Kan man vända sittdelen så att sonen åker vänd mot mig?
    -Ja de är bara vända på sittdelen, lyfta av den och vända runt.
    3. Hur är fjädringen? Är den kanske helt stum och hemskt stötig?
    -den fungerar super, har haft den i Amsterdam i helgen, inga problem och där är de gubbigt och stenigt.
    Geckon hade kanonbra fjädring, det kanske är samma på Been?
    4. Visst kan man köpa lösa sufletter för att byta färg på vagnen? Pris?
    -runt 380:-

• jule

s v e a skrev 2008-12-16 08:38:39 följande:

Är det någon mer som stör sig på sufletten?Min son blir galen då det regnar eller är soligt, eftersom han inte ser någonting åt sidorna.Barnen är ju väldigt instängda, vilket är bra då dom ska sova, men inte annars...
    har sällan sufflettenhelt utfälld enbart vid sovning
  • jule

s v e a skrev 2008-12-16 08:38:39 följande:

Är det någon mer som stör sig på sufletten?Min son blir galen då det regnar eller är soligt, eftersom han inte ser någonting åt sidorna.Barnen är ju väldigt instängda, vilket är bra då dom ska sova, men inte annars...
    hm, läste lite slarvigt...ursäkta när d regnar el e soligt så vill man ju självfallet utnyttja så mkt som möjligt av suffleten. dock stör den inte mig el sonen.
  • paloma84

Kajsan skrev 2008-12-02 13:06:02 följande:

Jag fick en ny med åkpåse och babynest för 3600 från Ping-pong
    Vad är ping pong?
  • s v e a

jule skrev 2008-12-16 15:58:08 följande:

s v e a skrev 2008-12-16 08:38:39 följande: hm, läste lite slarvigt...ursäkta när d regnar el e soligt så vill man ju självfallet utnyttja så mkt som möjligt av suffleten. dock stör den inte mig el sonen.
    Vi blev fast i regnet härromdagen utan regnskydd, och sonen lutar sig fram och tar tag i sufletten och sticker ut huvudet jättelångt. Det slutade med att jag fick ta tilbaka den helt, då var han jättenöjd, men vi fick många konstiga blickar

ska nog sy en vintersuflett med titthål...
  • Lille Mammsen

Du me lite koll....vad ligger frakten på en sån? typ från kidzshop??

Kajsan skrev 2008-12-16 09:06:08 följande:
    Lösa sufletter finns för typ 390 kr och finns i svart, khaki, rosa, blå , röd och gul.
  • Fröken Småland

Ping pong är en webbutik i Tyskland som säljer Bugaboo. De har dock inte så gott rykte när det gäller leveranser och reklamationer, även om några har fått bra dealar just vid köp.

paloma84 skrev 2008-12-16 22:28:15 följande:
    Kajsan skrev 2008-12-02 13:06:02 följande: Vad är ping pong?
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden