fille skrev 2008-11-12 19:32:34 följande:
Oj, det var ett tag sen jag var inne här så roligt att läsa vad som händer. Bette: Man kan tydligen bli lite nere/deppad men det är övergående tack och lov. Jag kände inte något speciellt. Det kan ju vara hösten förstås oxå som påverkar. Men snart är det dags för dig att åka iväg, vad kul!Håller tummarna!Blodgrupp fick jag och min sambo uppge innan ET, och vi fick veta vad donatorn hade för blodgrupp. Det kan man tycka kan vara bra att veta ifall det skulle behövas i framtiden. Men man får ju reda på barnens blodgrupp efter de fötts. Kan man inte fråga kliniken där man gör ÄD? De måste kunna förklara varför man inte behöver veta det åtminstone.Idag var jag på sån KUBB-undersökning och fick se bebbarna igen efter två veckor! Tänk vad de har växt, jag blev helt tårögd. Båda var nästan lika stora 5,6 cm (9 cm hela längden, från huvud till tår) Den ena råkade "lapa" fostervatten vid ett tillfälle, det var sååå häftigt att se! Tyvärr fick jag vara där själv eftersom min sambo är i Sthlm för tillfället men han ska följa med till nästa
UL i vecka 18.Appropå humör, att man kan känna sig deppig etc. Jag har inte haft speciellt mycket biverkningar av medicinerna men NU sedan v6 nån gång är totalt konstig i humöret. Känner knappt igen mig själv.... är så ilsken ibland, gråtmild för minsta lilla och lite smådeppig till och från! Jag får väl vara glad att jag sluppit illamående och får ta det andra helt enkelt Hoppas att ni andra har det bra! Lycka till med
UL och kommande ET!
Det är ju en härlig upplevelse att få se sina "pyren"

Ska själv till VUL på måndag igen för att se

ticka.
Är också otroligt gråtmild och jäkligt ont i brösten, men än så länge inget illamående

vilket jag är väääldigt glad för. Får inte heller plats i alla byxor längre.....
Har fått "dille" på standardmjölk

så gubben går och undrar när jag ska börja säga muuuu!