halloj, det var några dagar sen jag skrev. Är inne varje dag och läser ifatt. Men har inte orkat engagera mig så mycket.
Jag var tvungen att åter ta kontakt med min privata klinik för blodprov och fler mediciner. MVC har inte resurser, läkarna fullbokade mm. tur det finns privata kliniker, blir så trött bara på att allt kostar så mycket. Vill spara mina pengar nu till bebisen
Jag har haft lite tunna blödningar av och till men så små att jag egentligen inte varit så orolig. Samtidigt bli jag precis som du fille orolig när det går ett tag. När jag var på kliniken igår så frågade jag ändå om min läkare kunde göra VUL för säkerhets skull. Det visade sig att den lille busen växt till 20mm och hjärtat slog på fortfarande.
Visst kostade det 500 kr extra men nu är jag lugn igen.
Ska till mvc för inskrivning om 2 veckor. Vet inte om de gör UL då. någon som vet?
Jag skulle ta blodprovet på ruvardag 16. ET 2 dagar efter ÄP. Men tjuvtestade på dag 12 hemma. Ett mycket svagt plus.
Det finns något som jag tror hette Baby watcher som ska var dyrare än Angelsound men som fungerar ännu tidigare. Kostade ca 1500. Läste om detta på någon sida här på Fl.
Kan inte vi brudar dela på en och skicka runt till varandra