solstickan41 skrev 2008-10-19 16:33:06 följande:
fille, mina bröst är lite olika ibland också. När jag är varm så är de jättemjuka och känns knappt alls. Men när jag tar av mig bh:n så är de hårda och ömma. Jag går omkring hemma utan bh, så skönt o slippa ha dem instängda 700kr är horribelt för VUL, usch! Jag som tycker mina 500 är för mycket. Samtidigt kan jag betala summan bara för att få lugn i sinnet.Fick 2 embryon men en tog sig. Har aldrg hört något om min livmoders storlek. Bara att jag har ett myom, men som sitter så att den inte ska störa vid eventuell graviditet.
solstickan, förstår att du tar av bhn hemma. Jag har väldigt stor byst i övrigt

så det känns nästan obehagligt nu att gå utan. Det kanske blir mindre märkbart att brösten blir större när man redan har stora... Jag har 80G i bh-storlek!
Ja, det är hemskt dyrt men efter v12 så ska vi väl slippa gå så ofta på ultraljud om man inte känner att det är nåt konstigt. Idag fick jag ordinationer på hur jag ska börja trappa ned på mina mediciner. Har du oxå fått nåt besked?
Och du Igor, vet du hur du ska trappa ned?
Jag ska börja trappa ned till 2 progynon om dan från och med imorgon. Tar 3 per dag nu. Crinone ska jag hålla på med fram till v12, 2 om dagen. Sen 1 om dan fram till v18.
Ska sluta helt med trombyl. Tagit 100mg om dan hittils.