Igor skrev 2008-10-25 13:15:56 följande:
jag har inte tagit omega3 har sett att ni andra tagit det men har försökt ersätta det med mer fisk. Men linfrökapslar kanske är bra vad hittar du dessa?Själv äter jag mitt val kvinna 2 tabletter om dagen för att få i mig folsyra och en del andra
vitaminer.Skönt att höra att man inte är ensam om att ha dålig kondis. Själv dansar jag minns 2 kvällar i veckan och ibland (oftast) någon gång extra på helgen. Det har jag gjort även innan men jag märker att orken inte är densamma tidigare vilade jag inte men numera måste jag det. Och om jag inte vill så säger min kille att jag måste. Märker att om jag blir trött så mår jag också mer illa. Har ditt illamående försvunnit Fille?
Ja, mitt illamående är helt försvunnet konstigt nog....med tanke på tvillingar. Men om jag går hungrig för länge blir jag lite illamående.
Glandin 25 heter mina kapslar och de är gjorda av gurkfröolja. Jag köpte de på nätet. Slå bara på glandin 25 så får du säker upp massa hälsokostsiter.Man kan oxå köpa linfröolja på ica eller konsum.
Låter jättekul att du dansar. Det är ju roligt samtidigt som du får motion. Jag tycker promenader är så tråkiga men det känns skönt efteråt.
Jag funderar på att börja på yoga eller börja simma.