• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Emeliee

Winner: Usch, förstår er. Vår hund har knappt fått åka bil en endaste gång sedan Milton föddes. Han ser ldesen ut typ jämt men vi promenerar mycket och det gillar han åtminstone. Han börjar bli gammal (8½ år) men jag brukar fråga om han är lycklig och då viftar han på svansen .
    För två veckor sedan slängde vi in honom i bilen när vi skulle till Kvantum bara och då blev han helt till sig av lycka. Fick sitta där i bilen och flåsa en stund och sen hem igen....
    Tråkigt att lämna bort en familjemedlem men ibland är ju inte allt för ens eget bästa. Kram!

• VIP

winner: åh va tråkigt, men som du säger så för hans skull är det ju bättre. hundar behöver ju massor med uppmärksamhet.

• MiIou

VIP: Tack!

Jag kunde inte hålla mig så jag har hängt upp julgardinerna i köket... . Men fint blev det

• Winnertaco

Jag har också satt upp julgardiner och adventsljusstakar. Vi åker till mina föräldrar imorrn och kommer hem på lördag, så jag ville ha det gjort Det är en del att komplettera, ska försöka fixa det innan söndag.

VIP och Emeliee: Jo, det är trist, men jag vet att han får det toppen där han är! Nu är det ju inte ens säkert att han blir kvar där, de har honom på prov ett tag och även vi kan ändra oss om vi vill det!

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • minbebis76

Ser att ni börjat julpynta. MYYYSIGT!
    Var på hemtex idag och fyndade lite. Hade både gardiner, löpare, kuddar och julbelysning på drive så jag köpte lite av varje Men jag ska inte fuska, ska hålla mig till helgen åtminstånne

Imorgon smiter jag en halvtimma tidigare från jobbet, ska till Yasuragi med min kompis som jobbar där. Trevligt

Nu till andra stället, det luktar avslöjanden

• minbebis76

Ser att ni börjat julpynta. MYYYSIGT!
    Var på hemtex idag och fyndade lite. Hade både gardiner, löpare, kuddar och julbelysning på drive så jag köpte lite av varje Men jag ska inte fuska, ska hålla mig till helgen åtminstånne

Imorgon smiter jag en halvtimma tidigare från jobbet, ska till Yasuragi med min kompis som jobbar där. Trevligt

Nu till andra stället, det luktar avslöjanden

• Smirretissen

Tjohoooo.... första intervjun bokad...!!! Skrattande Nu kommer allt säääääkert att lösa sig... *asg* Yeah, right... in my ass... Räcka ut tungan

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • MiIou

Det är så synd att det bara är jul en gång om året, för jag hittade så sjukt fina julgardiner till köket på hemtex förra året och köket blir vansinnigt mysigt med dem, speciellt i kombination med röd duk, massivt träbord, min taklampa som ser ut som en gammaldags fotogenlampa, ser sååååå mysigt ut!

Men gissa om jag blir galen, har suttit med ett tal i över en timma, kollar i facit, men får det inte att stämma, sliter mina gråa hår, går ut på kursens sida till slut och hittar ett exempel på lönsing där och det visar sig vara fel i facit och jag har gjort rätt hela tiden... grrr!!!!

Nu ska jag hoppa i duschen!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos