• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • MiIou

Jag har sen lunchpaus. Gud så segt det går att plugga: jag anstränger mig verkligen, men om jag ska sätta mig in i problemen ordentligt och verkligen förstå vad jag gör så går det så långsamt framåt. Suck.

• Smirretissen
    Emeliee
    Nä, inga blåsor... som tur är...

Däremot är han hes som en whiskey-alkis, men vi vet inte om det är p.g.a. att han har ont eller om det är för att han skrikit så mycket...
    P hade inte tagit tempen och han hade redan fått alvedon (klantiga karlar... ) och han hade verkligen fått kämpa med att få i honom välling... INTE NORMALT.... i övrigt verkade han pigg...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Smirretissen

Det är förresten första gången Anton är hemma från förskolan för att han är sjuk (började 3 mars). Tidigare har han lyckats pricka in helgerna...
    Så man ska kanske inte klaga...

Mini
    Blä, vad surt när det inte går så fort man skulle önska... då blir man ju såååå less...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Winnertaco

Nu har hunden åkt till en eventuell framtida fodervärd på prov Gråter

pela
    : Vi är supernöjda med vår Saab 9-5! Den enda bilen vi hittade med större lastutrymme var nån Ford, kanske en Mondeo. Eller en Focus. Jag minns inte...

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Majlo

Hej Såg att ni pratade bil. Vi har en Volvo XC70 nu undrar jag om någon ännu har satt in 2 bilbarnstolar alltså inte babyskyddet då utan nästa sort?? Hur har det funkat hur har ni gjort ? Sitter båda bak? Vilka stolar har ni?

Nån som kan hjälpa mig nu när det snarte dags att köpa en till stol

• Krodan

Majlo: Vi har båda bak och jag har en skruttig (läs. liten) almera Vi har britaxstolar

• Majlo

OK Har du sånna Britax stolar som e vändbara?
    Alva åker fortfarande fram men jag tror att hon ska få flytta bak när vi köper en ny stol.
    Det e inte trångt för dem som sitter fram eller blir det tajtare bak till?

• Krodan

det är trångt åt alla håll, men värst är att de slåss

mina britax är inte vändbara.

• Winnertaco
    VIP: Nej, det är för att vi känner att vi inte ger honom det han behöver just nu. Han går mest omkring och ser ledsen ut, får bara halvhjärtade prommenader och ingen träning.
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos