Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Jesster: Jag med
Tror jag ska lägga körkortet på hyllan ett tag...
Nej precis, bara onödigt att dra in en massa "tänk om..." i det hela. Det blev bara bucklor och olyckor händer. Karln kanske bara inte fått sig på länge...?
Yup, jag är på den nivån idag.
Winner: Gubben kanske förtjänade en buckla i bilen...
Här har vi ett ton snö, det är jättefint ute, allt är vitt-vitt-vitt och träden ser ut som bakelser
. Sen behöver man inget träningskort om man har en son som älskar att åka bob, och ja, jag kommer envisas med att fortsätta säga bob, jag översätter det en gång till nu under vintern bob=snowracer på stockholmska...
. I alla fall, jag är dyngsur i svett, jösses! Men vi har haft roligt jag och Isak, åkte i raketfart ner för backen
winner: läskigt att krocka
tur att det inte blev nåt allvarligt.
Måste berätta att min pappa är snällast i hela världen. Han blev en dag prejad av en lastbil som inte såg honom utan märkte det när pappa tutar för att få honom uppmärksammad på det, för att inte åka ner i diket. Såklart var det inte meningen och det förstod ju pappa och blir inte alls arg, trots att hela sidan är förstörd. Jag skulle blivit arg bara för att jag blev rädd, men pappa sa bara att "det var ju inte meningen".
alltså tilläggas ska väl att det var på motorväg i full fart...
Tack snälla ni för alla gulliga kommentarer!! Jag tror att chocken kommer lite efter, just nu håller sambon på att övertala mig att jag visst kan köra bil och att man faktiskt missar saker ibland. Han totalkvaddade ju vår bil strax innan jul förra året eftersom han inte såg att bussen framför bromsade och jag tyckte väl inte att det var nått konstigt med det. Han försöker övertala mig att detta är samma sak. Snart kanske jag fattar.
Lycka till på tisdag, Smirre! Dags för lite flyt nu!