Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Meria: Vi fick också dagiskorten idag. Och oj vad jag skrattade! Iina ger sig riktiga mördarblick till fotografen och man ser hur arg hon är! Helt underbart kort enligt mig, men inget man ger bort till folk man tycker om
Jag ska iaf spara förstoringen och gruppkortet. Men av nån anledning är det en stor fläck rakt över Iina på gruppbilden, så imorn måste jag ringa och be dom skicka en ny, så typsikt!
Det var snöstorm veckan innan Iina kom, så vi räknade med att det skulle ta typ två timmar till BB. Men som tur var så smälte all snö och det blev höstväder igen på en vecka
Winner: Men usch! Det är aldrig kul att krocka, tur att det gick bra iaf!
Smirre: Lycka till! Håller tummarna!
Mini: Åh vad mysigt med så mycket snö! Här är det bara geggamojja och sju grader plus
Precis hemkommen från pysselkväll på öppna förskolan. Supermysigt med glögg och pepparkakor och massor att pyssla med. Hade dåligt med inspiration så jag pysslade lite julkort till julklapparna tänker jag. Roligt att ge bort personliga kort som man lagt lite tid på! Började på ljuslyktor av barnmatsburkar också, gjorde såna förra året och det blev jättebra! Ritar först med färg och sen har man massa lacklim och rullar i socker.
Ska läsa lite på andra stället nu.
5:50 tyckte Willa det var lämpligt att stiga upp idag.
Jag håller inte med alls faktiskt.
Om alla barn hade somnat vid 20-tiden så hade jag kunnat gå med på att gå upp vid 6-7-tiden, men nu håller hon låda till 22-tiden. Då tycker jag inte att det är rätt att gå upp så tidigt
Elliot sover fortfarande. Han har det bra han ![]()
God morgon!
Liten Anton hade liiiiiite svårt att komma till ro igår kväll när målarna kom och slet ner tapeter i vardagsrum och hall. Han var så uppe i varv och skulle hjälpa till hela tiden.
Han somnade dock till slut, vid 21-tiden... (normalt brukar han somna före 20). Sen har han varit orolig hela natten. Vaknade och grät vid 23.15-tiden och 2-tiden... Sen kom han över till mig vid 4.45. Som tur var hann han somna innan Ps klocka ringde kl 5, annars hade man väl fått lov att gå upp då... *gäsp*
Idag ska jag träffa en väninna för lunch. Vi har inte setts sedan i mars...
Ska bli jättekul...
Jag hoppas verkligen att Antons dagiskort kommer snart... det blev ju äntligen av, men jag vet inte hur lång tid det kan ta... De sa iaf att vi skulle få dem innan jul...
Helt sjukt...
Av 400 studenter i Luleå som läser till civ.ing. V/A som vi har adresserna till i en excelfil så är Minis nästan den första jag ser...
Det är ju några såna dagar i februari (?) då företag kommer och presenterar sig och då ska JM vara med och gör ett utskick i januari...
Hjälpte en kollega att göra adressetiketter till dessa studenter...
Jag menar... av 400 personer...!!! ![]()
gomorron!
jag gjorde julskinka igår, så idag har jag ätit macka med julskinka och druckit julmust till frukost, gott! 
Sam fortsätter att sova som en kratta, han bara ligger och bökar och gnyr i sömne, fattar inte hur länge det ska hålla på..
Blev så satans sur när klockan ringde klockan 8, Sam sov bra sen klockan 7 (resterande sovtid väckte han mig typ var 20:e minut), så det var bara så jäkla drygt att behöva stiga upp!
winner;
En olycka händer så lätt, även i trafiken!
Förstår att du känner dig skakis, men det är som med ridning, trillar man av så ska man upp i sadeln igen så fort det bara går för att inte bli rädd..
Jesster;
Mår ni bra nu?
Usch, här hemma stiger vi helst inte upp före 8, tur Sam är lika morrontrött som mig 
svag;
Du måste försöka lägga in en bild på dagisfotot, vill ju se Iinas blick 
smirre;
haha, den sannolikheten är verkligen inte stor!
Ni får köpa ett eget litet verktygsbälte till Anton som han kan ha på sig när han hjälper till att riva tapeter 
ang. det andra.. när är det ni får besked?
Här har Vilma inte vaknat än, yihaa! och Alice har precis somnat efter att ha hållit mig vaken mestadelen av natten och ville gå upp kl 8. Eller hon ville nog tidigare men jag var helt slut så jag vägrade
Nu ska jag äta frukost innan busarna vaknar.
smirre: kul att de börjat nu!
myran: hoppas ni har det bra i huset!!
Dum fårga, men är dte många som har det jättekämpigt med sömnen på de stora kottarna (ja alltså min bebis) för athena sove rASdåligt varje natt nu
Och har gjort dte länge! Idag har hon vart uppe sen 2:30