Skickar kramar till Carro och Sam, fy sjutton vad obehagligt...
Haha, var på möte för våran linje idag i skolan, de ska tydligen lägga ner två inriktningar, Teknisk miljövård och Lantmäteri, jag var ju ganska säker på teknisk miljövård, jag kan fortfarande läsa "typ" de ämnena som ingått i inriktningen, men det kommer inte stå någon inriktning på mina papper när jag är klar och de ämnen jag kommer läsa i sådana fall kommer vara mer anpassade efter de som läser en annan linje, så det blir mer kemi-inriktat, och jag hatar kemi så...
Men jag bryr mig inte så värst, jag är ju en sån som tycker det mesta är roligt, och det har ändå vägt ganska lika mellan miljö och berg så vad sjutton gör det om jag läser berg istället... Allt löser sig
. Värre är det väl för dem så verkligen ville ha de där inriktningarna, nu får de ju trixa en hel del för att få ihop det. Sen har de ändrar studieplanen till det bättre också, det var på tiden, så nu läser man alla basämnen först och sen alla inriktningar, som alla andra skolor gör.
Kent och Isak har åkt till tippen, jag ska plugga, har en jävla massa som måste göras i helgen.