Blä, har inte heller haft en kul natt, har fått hoppa upp fyrahundrasjuttioelva gånger för att Isak grinar i sömnen. Sen vid halv fem började han grina, jag försökte ge honom tutten pch lägga täcket om honom och då flög tutten tvärs över rummet och han skrek "nää-ä", blöjan var dyngsur och jag bytte den, han blev helt förstörd när jag tog av honom bboxershortsen han sover i, ehh...? Efter många om och men så frågade jag om han ville till våran säng, såklart, och det har jag inget emot, men haha, när jag lägger honom i våran säng så kastar han av sig mitt täcke och ryter åt mig att hämta hans täcker, och han slutade inte skälla på mig förrän jag sa "jaja jag ska hämta DITT täcke lugn!".
Då hade klockan hunnit bli fem, Kent kliver upp kvart i sex, det tog ett bra tag innan Isak somnade om, men såklart när han skulle upp så vägrade han.
Nåja, när han väl klev upp cå var han hur go com helst, jag fick vääärldens pussar innan de gick
.
Carro: Ang. omgea3 så hade de bara eskimo på apoteket jag var på, denm där flaska verkar ju inte räcka så länge så jag ska kika efter eyeQ nästa gång
.
Jag somnade om på soffan, jag hatar när jag gör det för då har jag ingen kontroll på hur längej ag sover, vilket blev till halv tio. Suck. Hade ju tänkt kliva upp senast åtta.