Carro: Bra att ni träffar en läkare som säger vad hon tänker, det kanske ligger något i det att Sam inte var redo för dagis när han är prematur. Hoppas hoppas att det börjar hända saker för Sam nu så han slipper gå runt och vara sjuk så mycket.
Ang. sjukdomar så rosslar, snorar och hostar Isak fortfarande efter två veckor, det var tamigfasen en seg förkylning.
Men annars är ungen som föbytt, alltså, om ni hade sett hur han har varit fram tills för några dagar sen så skulle ni bara gapa när ni träffar honom nu (ni har ju läst mitt "min son älskar mig inte-breakdown"), alltså, han är VÄRLDENS UNDERBARASTE! Isak vill mysa, sjunga, sitta i famnen, kramas, leker snällt, busar snällt, han har varken bitits eller sprarkats på flera dagar, han somnar relativt snällt. De senaste dagarna har vi haft pusskalas på morgonen innan dagmamman, jag får kram och puss varvat innan de går (Kent lämnar), men idag, efter att jag fått pussa honom tio gånger, så stannar han på bron, vänder sig om och säger "mamma, pyss!" och kommer tillbaka och ger mig en riktig gopuss... *snyft!* *gråter floder av stolta-mamma-tårar*.
Så nu verkligen längtar jag till tisdag då min ledighet börjar, eftersom jag skippar den andra tentan så får jag nästan en vecka ledigt, och jag ska ha så jävla mysigt med Isak! Min mamma har tagit ledigt tisdagen för att kunna umgås med oss, sen ska Kent ta ledigt fredagen. Jag ska passa på att baka med Isak och städa och göra fint hemma, sen ska jag unna mig att sy och sticka på kvällen, istället för att plugga. Sen har jag och Kent biljetter till Magnus Betnér på fredagen, ska bli väldigt kul
(var när han var här förra gången, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv
).