Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hej!
Antar att det är farsdagfirande nu på morgonen
G fick sovmorgon o mys-frukost när han kom upp. Vi var hos svärisarna igår o firade svärfar. G o svärfar fick var sin biobiljett till Quantum of Solace 007 (som jag hade gjort alldeles själv på guldpapper
) Inga dyra presenter, men det är uppskattat ändå
Tiden rinner iväg o jag hinner fortfarande inte kika in här. Förstår inte hur jag hade så mycket tid när jag var hemma, Karl tog ju upp massor med tid då med ??
Ja jag får väl ingen tid alls nu när vi flyttar.
3 veckor kvar nu o vi kommer inte ha bredband från inflyttningen o 1-2 veckor framåt
Men jag hinner ju aldrig hit ändå
Nu kommer min man in med Karl på ryggen
Vi leker båt ropar Karl
Carro.. Tänker på er. Hoppas att det blir bättre för er snart. Kram!
Nu ska vi ta o börja göra något vettigt. Tror Karl är trött snart (han vill sova tidigt på helgen).
Stora kramar på er ![]()
Vad är det för fel på folk? Vi var och hälsade på Andreas faster igår kväll, det blev sent påkommet men det gick rätt bra ändå. Förutom en av hennes kompisar som hela tiden påpekade att det minsann inte var normalt för en tvååring att vara så lång som Johanna är. Och att 2-åringar inte ska ha 98 i kläder. Och att 2-åringar ska kunna prata så att man förstår. Höll på att strypa kärringen. Är arg fortfarande, så nu är väl hela min söndag förstörd också
Svärmor kommer i alla fall och hämtar Johanna. Andreas ska på basket och jag och Ludde ska nog se på Sex and the city-filmen. Ikväll ska vi äta hemma hos svärmor av den otroligt tråkiga anledningen att det imorrn är ett år sedan svärfar gick bort. Men imorrn måste vi hem till fastern igen, eftersom deras dotter fyller tre år då. Värdelöst.
Jag är inte possitiv idag ![]()
Fars dag firar vi inte direkt, vi har kommit överens om att inte göra det förrens barnen är så stora att de fattar vad det är och själva kan välja presenter osv. Andreas fick i alla fall sovmorgon, men mest pga att han var uppe med Johanna inatt mellan 2-3 när hon inte ville sova.
Emeliee: Johanna leker sånna lekar, och hon kör runt dockan och katten i dockvagnen och säger "sova, sova, sova" och sånna saker. Jättekul att titta på!
Jag är helt knäckt och bara gråter...
Stella, vår älskade katt kom aldrig hem inatt så jag tog cykeln för att cykla och leta efter henne imorse..
Jag behövde inte cykla så långt..
Jag hittade henne snett över gatan, ca 50 meter från vårt hus.
Hon hade blivit påkörd och dom hade iaf lagt henne så fint i löven en bit in från vägen..
Vi tröstar oss med att hon fick vara ute dom sista 1½ åren av sitt liv och hon älskade.
Det såg ut som att hon dött direkt för där var blod från örat med, så det känns skönt att hon inte fick lida.
Nu ska jag dricka upp min stora whiskey jag har hällt upp.
Stella f. 14/5 -00 d. 9/11 -06
06.. 08 menade jag såklart, hjärnan hänger inte riktigt med och det jag skriver är bara suddigt för alla tårar..

Nej, vad tråkigt Carro! Men hon hade det bra hos er och fick ett lyckligt liv