Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
har missat så himla mycket i helgen så jag kommenterar inget - ingen nämnd, ingen glömd
´
Lever o mår väl ganska så bra, är jäääädrigt trött bara...*gäspar* Blir en hemskt tidig kväll idag, får se om jag orkar till 21
nu ska jag snabbt som attan göra en kopp te o ta fram 2(!)moccarutor bara till mig
Mini: Normalt går Johanna 7-14 mån och tis. Förra veckan gick hon 7-16 dessa dagar för att kompensera för en semestervecka då hon var helt ledig. Jag antog att vi skulle få mer kompensation, men det tyckte tydligen inte hon...
Emeliee: Iina leker jättemycket själv. Men jag måste säga åt henne att jag inte vill leka med henne, och sen ge förslag. Men när hon väl kommit igång kan hon hålla på hur länge som helst. Idag tog hon hand om "lilla dockan" som heter ingenting
Hon matade, bytte blöja och gick och sövde i vagnen. Jätteskönt att hon kan roa sig själv lite, får man själv en paus!
Winnertaco: Gah! Irriterande tant! Varför vara negativ om bra saker? Det är ju Bra att hon växer och mår väl och Bra att hon kan prata bra! Nästa gång får du säga att: "jo, men hon fyller egentligen tre, men vi kände för att ha henne som bebis lite längre så vi hoppade över första födelsedagen!" Haha.
Carro: Vad tråkigt! Lider verkligen med dig! Storgrät när vi fick ta bort vår katt.
VIP: Men hallå, slå till tanten med sårtuttarna!
Brukar få höra av tanter på ica att mina barn är hungriga, eller att Iina inte förstår när jag säger till henne. Också väldigt roliga kommentarer mitt i ett trotsutbrott eller när Sid är skitsur (och inte alls hungrig).
Här blev det inte mycket till farsdags-firande. Hade verkligen tänkt att köpa en present, men har inga pengar till det. Men han vill aldrig ha nått, så det gör nog inte så mycket
Hann inte pyssla nått med Iina heller. Så han fick ett grattis
Angånde frisyrer, om ni vill ha långt med ändå kort. Så prova min frisyr. Nu har ju jag klippt själv så en frisör kan ju göra mycket bättre! Men det kan både vara långt och platt eller ruffsigt
Lägger upp bilder här på FL alldeles straxt
Gah, är det nån som ser på Färjan på kanal 5 just nu. Om raggningskursen? Vilka sliskon som håller i kursen, inte ens lite naturligt..
Gokväll!!!
Carro> usch beklagar verkligen sorgen
Här har Monz oxå haft feber, han ville sova igår eftermiddag och låg länge i hans säng och sjöng och grejade. Sen somnade han... hade runt 39 i feber men sov bort allt verkar det som. Har lekt och grejat hela dagen utan att sova som han brukar. (sov väl för mycket igår)
nu vaknade han visst *puss*
Nu ligger frisyren uppe på bilddagboken istället!
ne4.bilddagboken.se
Vi kan döpa det andra stället till "Merias avreaktionsställe" istället. Om nån känner brist på drama i sitt liv just nu får ni läsa
Jag har drama så det räcker och blir över känner jag, funderar på om det sitter några kameror nånstans här...
Kryapåsigkramar till Majlo och Biltokigs familjer!
Winner: Vad olika det kan vara sånt där. En del dagis ringer ju bara se ser en snordroppe under nästan. Hade också blivit fundersam på varför de inte ringde om de trodde hon var sjuk... Sen låter det väl lite väl optimistiskt att se två timmars kompensation två dagar som tillräckligt. Jag vette tusan om jag bara låtit det bero, beror ju på hur de lagt upp det hela. Inte som det låter på det du skrev iaf...
Nu har jag säkert glömt en massa. Jag skyller på dramat. Pöss och gonatt på er!
Morrn!
Ludde somnade 21:30 igår och sover fortfarande
Shit...
Meria: Ja, jag vet inte vad hon menade, vi tog i alla fall tempen idag, den var 36,8. Hon verkade lite trött, men att hon är trött är väl ändå inget skäl för att ha henne hemma... Okej, hon skulle kunna vara hemma med oss, det är inget problem eftersom jag inte jobbar. MEN jag har saker planerade idag, och den lilla tid hon är där (mån och tis 7-14) tänker jag vara egoistisk och vilja ha för mig själv.
Har läst allt på andra stället, ska kommentera såfort jag fått i mig lite kaffe ![]()
Snygg frisyr. Jag går oxå i frisyr tankarhar så himla långt hår nu och har ju sparat länge och gillar det verkligen men det e ju samtidigt väldigt tråkigt när man bara har det uppsatt.
Alva e lite bättre i sin förkylning så hon får nog gå till dagis i morgon. F har inte vaknat än men jag hoppas verkligen att penicillinet börjar verka nu.
Hej
Svag = Supersnygg frisyr..hade själv velat ha en sådan frisyr men mina lockar tillåter inte detta..
.
Har precis ätit smörgåsar men nypressad morotsjousie.
Idag skulle Viktor fotgraferats på dagis. Det var tänkt den 23/10 men då hade han ramlat och skadat armen. Och idag när jag lämnade Viktor sa dem att han är sjuk..OH så typiskt.
När jag sedan gick mot parkeringen så kom chefen av verksamheten och hon blev så förvånad när jag berättade att det inte blev någon fotografering idag. Då skulle hon kontakta deras vaktmästare som jobbar med fotografering vid sidan om..hmm får de hur det blir. Man vill ju ge foto till julklapp och så.
Skall snart iväg till stan.