Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Meria> tack för kramen, det hjälpte
Nu sover Monz efter att vi varit i stan hos tandläkaren med Monz, rutinkoll bara och allt såg fint ut!!! Ska snart lämna till dagis och själv ska jag luncha med en jobbarkompis innan dagens arbete börjar. *skönt*
Hej på er!
Hinner aldrig läsa här känns det som men nu slänger jag in en liten fråga till er mobilexperter: ( visst finns det väl nån sån här
)
Blev helt plötsligt bara bestämt att jag ska ha en ny mobil, men vilken? Kollade lite på Sonyericsson C 905 men är den bra? Vad rekommenderar ni?
Jesster: Du är en klippa!
Var jämförde du dem nånstans?
Någon av er som är hemma på brödbakning?
Vilket mjöl är nyttigare än vetemjöl och lite grövre?
Jag älskar vitt bröd en ska försöka undvika sånt och kan överhuvudtaget inte äta bröd med fröer, nötter och kummin. Vallmo går däremot jättebra
Tänkte att man kanske skulle baka lite själv någongång men vilket mjöl ska man då välja?
Vad är rågsikt för något?
Hemkommen från stan
Fick gjort massa ärenden. Men nu är jag trött..men skönt att få gjort det.
Vann ett par Kavatskor i nyskick och inte slitna för 150 spänn på tradera så jag satt in pengarna på säljarens konto.
Köpte skor innan på skopunkten men dem skor är inte ok för hans fötter och vill inte lägga 500-600 på kavatskor.
Skall lägga mig på en soffan en stund innan jag hämtar Viktor.
Ha det bra
Just det
Vet att vi har massa pojkläder..men kunde inte låta bli. Dem hade halva REA på kappahl så jag köpte ett par söta randiga mjuka byxor i str 62 för 19 kr.