• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Jesster
    Meria: Kattsanden kommer han inte åt och jag ser att det är sandlåde-sand. Undrar bara hur länge den kan ligga kvar i tarmen innan den kommer ut. Dagispersonalen är ju lite förskräckta för de trodde att jag trodde att deras glov inte städades
    Den som söker han finner - www.google.se
  • biltokig1

Meria> tack för kramen, det hjälpte Nu sover Monz efter att vi varit i stan hos tandläkaren med Monz, rutinkoll bara och allt såg fint ut!!! Ska snart lämna till dagis och själv ska jag luncha med en jobbarkompis innan dagens arbete börjar. *skönt*

• Susannee

Hej på er!

Hinner aldrig läsa här känns det som men nu slänger jag in en liten fråga till er mobilexperter: ( visst finns det väl nån sån här   )
    Blev helt plötsligt bara bestämt att jag ska ha en ny mobil, men vilken? Kollade lite på Sonyericsson C 905 men är den bra? Vad rekommenderar ni?

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Jesster
    Susanne: Jag har en c902 och det är den första mobil jag någonsin köpt utan att ha känt på den innan och den mobil jag är mest nöjd med sedan Nokia 3310 kom (vilket var mååånga år sedan)

Har jämfört telefonerna och min 902 verkar ju klart bättre förutom megapixlarna, men jag tror inte jämförelsen stämmer riktigt för i.s.f. skulle inte 905 ha blåtand och det är ju nästan omöjligt! Jag skulle tro att det i princip bara är utseendet och megapixlarna som skiljer dom åt.
  • Susannee

Jesster: Du är en klippa!
    Var jämförde du dem nånstans?

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Jesster

Någon av er som är hemma på brödbakning?

Vilket mjöl är nyttigare än vetemjöl och lite grövre?
    Jag älskar vitt bröd en ska försöka undvika sånt och kan överhuvudtaget inte äta bröd med fröer, nötter och kummin. Vallmo går däremot jättebra Tänkte att man kanske skulle baka lite själv någongång men vilket mjöl ska man då välja?
    Vad är rågsikt för något?

• pelagonia
    Jesster skrev 2008-11-11 13:22:34 följande:
    Någon av er som är hemma på brödbakning? Vilket mjöl är nyttigare än vetemjöl och lite grövre? Jag älskar vitt bröd en ska försöka undvika sånt och kan överhuvudtaget inte äta bröd med fröer, nötter och kummin. Vallmo går däremot jättebra Tänkte att man kanske skulle baka lite själv någongång men vilket mjöl ska man då välja? Vad är rågsikt för något?
    Jag anv alltid dinkelmjök..mycket nyttigare men dyrare. Finns en grövre till bröd
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • pelagonia

Hemkommen från stan

Fick gjort massa ärenden. Men nu är jag trött..men skönt att få gjort det.

Vann ett par Kavatskor i nyskick och inte slitna för 150 spänn på tradera så jag satt in pengarna på säljarens konto.
    Köpte skor innan på skopunkten men dem skor är inte ok för hans fötter och vill inte lägga 500-600 på kavatskor.

Skall lägga mig på en soffan en stund innan jag hämtar Viktor.

Ha det bra

• pelagonia

Just det

Vet att vi har massa pojkläder..men kunde inte låta bli. Dem hade halva REA på kappahl så jag köpte ett par söta randiga mjuka byxor i str 62 för 19 kr.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos