Augustibebisar 2008
Lana - du har väl inte missat lekplatsen som är i Slottsskogen??? Den är ju jättestor och fin, saknar den
Men det är klart man kanske inte har koll på lekplatser om man inte har barn
Ost%vinprovningen var super igår! Åhh va gott det var, jag rensade tallriken med alla ostar förrutom de 2 grönmögelsostarna som jag bara smakade lite på. Är inte så förtjust i mögelostar. Men de andra 10 var helt ljuvliga och va mätt man blev, det är ju så fett.
Nu har jag varit på efterkontroll och allt var läkt och fint. Satte in en kopparspiral, hade inte ens funderat på preventivmedel så det blev lite hastig och lustigt. Men jag vill helst slippa massa hormoner i kroppen så då får det bli så. Det kändes inte alls att sätta in den. Det tråkiga är ju att man kan blöda lite mer under mensen sen. Men jag har inte så riklig mens i övrig så det är inte hela världen.
Jag har också varit och ätit frukost här på ett conditori med några andra mammor som går hemma. Man får äta hur mycket man vill och då är det ju svårt att begränsa sig när det finns massor med goda frallor och bullar och kakor och ostar mm.