Augustibebisar 2008
Luzorsus - jag har kopparspiral! Fungerar bra än så länge, men jag har ju inte fått min mens än så jag vet inte hur det blir sen.
Luzorsus - jag har kopparspiral! Fungerar bra än så länge, men jag har ju inte fått min mens än så jag vet inte hur det blir sen.
Här får man inte ta cellprov innan man fått mensen tillbaka, för det kan visa fel då tydligen.
Sam somnade i vagnen när jag lämnade Elliot på dagis vid 9 och sover fortfarande
Ganska skönt förstås!
Weim - usch va jobbigt..
Luzor - jag tyckte inte alls att det kändes att sätta in den.
Lana - ja det är den fasen. Hoppas det ordnar sig med Elly!
Vi gjorde pepparkakshus idag av en färdig byggsats. Men man fick ju vara ingengör för att lösa det
Gud va svårt det var att få på sockersmeten innan det stelnade. Sen var det ju brännhett så det var inget för Elliot direkt. Han fick sätta på non-stop linserna
På tal om svordommar så sa han idag - aj som fan! när han slog sig
Det är jag som brukar säga det.
Mareld - hon är inte hostig och slemig? För då kan de ju kräkas upp slemmet.
Nej nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull, så slipper jag kanske vara som ett ras när jag ska upp imorgon....
Godnatt!
Jag ska se om jag hittar länken till förlossningsberättelsen!
I min var det en rabattkupong till pampers activ blöjor, valfri storlek, konstigt...
Min syrra står för julgodiset, skönt då slipper jag. Tycker egentligen att det är ganska mysigt om man har tid, men det har man ju inte nu
Jag och Elliot var på lantmännen här där vi bor i söndags och de hade 2 små undelater som skulle ha namn, en tävling alltså. Jag lämnade in ett förslag från Elliot och ett från mig. Såg nu att de hade ringt därifrån, det måste ju betyda att vi har vunnit
varför skulle de annars ringa??? Undra om det var jag eller Elliot som vann då ![]()
Weim - fy stackars liten.
Lana - krya på dig!
VT - vilka underbara nyheter såhär inför helgen
Idag var det lucia på Elliots dagis, de var ju så söööta. Synd att jag inte kan lägga ut bilder på de andra barnen. Det blev bara en på Elliot i bildtråden.
Vårt pepparkakshus ramlade ihop idag, så vi var ju tvugna att äta det, Elliot och jag
Det var Elliot som vann tävlingen där man skulle namnge underlaterna. Med mammas hjälp så blev det plus och minus
Vi blev 100 kr rikare haha
Idag ska vi klä granen, så mysigt!
VT - du får komma hem till oss ikväll så du slipper vara ensam
Nu har vi förresten bokat Ian (fotografen) i januari, ååh det ska bli så roligt. Har ni gjort det än?
Carina - usch så otäckt. Hur gick det sen, mår Amadeus bra nu. Man blir ju livrädd när sådant händer.
Elliot sparkade (oavsiktligt) Sam jättehårt i ansiktet här om dagen, han blev hysteriskt ledsen då. Elliot blev också ledsen stackaren. Som tur var gick det över ganska snabbt, för båda
Men jobbigt när man måste trösta 2 samtidigt.
Som igår när jag nästan precis börjat amma Sam, då trillar Elliot av soffan (från ryggstödet ner i golvet) och blev jätteledsen. Jag fick lägga ifrån mig Sam för att trösta E, men då blev ju han såklart hysterisk när han inte fick mer mat. Ja det är inte lätt
Idag har vi klätt julgranen, den blev så fin!
Jucea - sno hans nycklar nästa gång
hur gick det idag, fick du upp honom klockan sju ![]()