• Lina S

Vi har också tripptrapp och är jättenöjda. Tycker dock att den billiga från ikea går lika bra att sitta i, men tripptrappstolen kan de ju använda längre! Som jag har shoppat loss idag. En av Kappahbutikerna här i stan ska lägga ner så det var 50 % rabatt på allt i heeeela butiken, även på reasakerna. Kan ni tro att jag handlade barnkläder eller! Handlade på mig massa stora storlekar för att det var så billigt Massa fina tröjor och boys för 20 kr st. Hur kunde jag komma upp i 1500 kr haha

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

ja haha det var som att vara på G-kås! Efter nyår är det 70% på allt i butiken, men då kanske det inte finns så mycket kvar. Men något kan jag säkert fynda då också

• Lina S

Kesso - tyvärr tror jag inte att du får byta dina skor... Men du kan ju alltid prova! Jag fick min tripptrapp i doppresent till Elliot, den är nog från en barnaffär, finns väl i de flesta tror jag. Kaol - mums vilken smarrig meny, när ska jag komma Hoppas mina mellanrum kommer tillbaka snart haha

• Lina S

Gott nytt år önskar Lina och killarna hoppas alla får en härlig kväll!

• Lina S

Gud så hemskt Amelie, fruktansvärt. Bara tanken på att något sådant skulle hända Elliot gör ju en illamående. Hur tar man sig vidare.... Lana - vi håller tummarna för lillbebben. Jobbigt...

• Lina S

Usch såg precis på nyheterna om en 2årig pojke som dog i natt. Huset började brinna. Fy fan va hemskt. Vilken ångest hans föräldrar måste ha, stackars familj....

• Lina S

Ja det är jobbigt när de slår sig Miss H, tur att det går över. Vi är världsföräldrar

Svar på tråden Augustibebisar 2008