• Lina S

Augustibebisar 2008

Alltså jag tycker att det är skitkallt här nu och vi har -5, knappt att jag går ut. Lana - Sam är likadan på kvällarna. Sover dåligt innan han somnar in ordentligt. Haha jag hade 0 rätt på testet Men vi hade gäster här igår och då spelade vi vem vill bli miljonär och då vann jag överlägset så det gör inget haha Vi har också blöja nr 4 sedan länge, snart dags för nr 5. Men jag har ju också en stor kille. Rimfolina - kan du inte göra en god fisksoppa eller en gulaschsoppa?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Jag har precis stekt och ätit halloumiost för första gången, det var nästan en erotisk upplevelse herregud så gott det var. Men så är jag ju en ostmänniska också. VT - hur klarar du dig utan ost?????????

• Lina S

Grattis till Mei-taien snart! Jucea - jag är också extremt lat, har aldrig gjort egen barnmat, varken till Elliot eller Sam. Men jag tycker inte att det är kul att trixa med det heller. Sen har jag hört om så många barn som inte har gillat hemmagjord mat. Men Sam är inte så glad för att äta mat. Har provat olika burkar, plus både havregröt och risgröt med banan. Men det mesta kommer ut. Inte ens katrinplommonen gick ner, den ääälskade Elliot. Jaja han lär väl sig till slut. Tur jag har mycket mat i boobisarna. Imorgon börjar mitt nya hälsosamma liv, har gått upp 3 kg nu över julen

• Lina S

Pling - att sy är inte min grej, om jag säger så här så har jag haft träslöjd under hela min skoltid för att jag avskydde att sy. Jag kan väl laga ett par strumpor och sy i en knapp men inte mer än så

• Lina S

Osten var förrätten. Sen lagade Steve wienersnitzel med stekt potatis och till det hade vi färdig bearnaisesås på burk. Det var bara 85 % fett i den. Så det har varit riktig smalmat här i kväll Men jag måste ju vräka i mig allt jag kan ikväll, för imorgon blir det andra bullar dock inga kanelbullar

• Lina S

KaOl - japps det var det, nu mår jag skit illa men ack så gott det var när jag åt den haha

• Lina S

Skitilla menar jag, måste bara rätta mig själv för jag har sååå svårt för särskrivningar

• Lina S

Fy va otäckt. Jag tänkte köpa en sådan, men det vill jag inte nu! Tack och lov att bebisen överlevde!

• Lina S

Nu kan jag inte klistra in bilder heller, jäkla fl. Nä jag ska kontakta dem imorgon igen, har redan gjort det en gång men har inte fått svar än. Inga mellanrum, kan inte anväda alla bilder (smilysar) och fetstil osv som man ska kunna när man är plusmedlem, och nu kan jag inte klistra in bilder. Inte heller har jag fått tidningen som man ska få. Nä jag betalar ju trots allt så då vill man ju att det ska fungera

• Lina S

VT kan du göra en ny bildtråd och länka in den i TS sen. Den har gått ut nämligen Sen går denna tråden också ut snart, så vi inte glömmer att göra en ny innan och lägga länken till den nya tråden i sista inlägget här. Lite snurrigt men hoppas ni fattar vad jag menar Usch idag börjar det nyttiga livet. Jobbigast de första dagarna för man är så sugen på allt. Jag har massa gott godis i skåpet. Jaja det är bara att bita ihop, till lunch åt jag fullkornspasta och en burk markill. Så där upphetsande...

• Lina S

Usch så tråkigt kesso, tur att det inte hände på julafton i alla fall. Hade inte varit kul att fira jul fram över då. En klen tröst. Jucea - försöker du bli gravid nu?

Svar på tråden Augustibebisar 2008