Augustibebisar 2008
Fina kort lilla ![]()
Fina kort lilla ![]()
Tuffa killen KaOl
varför tänker jag på kall öl så fort jag läser eller skriver din nick
Gullig keps Carina!
På fredag ska jag åka till Göteborg med Sam
ska bli så roligt för jag har inte varit där på länge, senast när jag var gravid i vecka 18
Elliot och pappa åker till farfar i Falkenberg så passar jag på att följa med mina föräldrar som ska på julbord i götet. Fast jag åker hem redan på lördagen. Men jag hinner i alla fall plöja igenom mina gamla favoritaffärer
Bor hos en kompis som har en liten Olivia som är 7 mån!
VT - hur är det med er? Upp och ner förstår jag. Usch va drygt att gå och vänta så. Vi går och väntar på besked om Steve får behålla sitt jobb. De varslar 90 där han jobbar och han har bara jobbat där i 2 år, sen vi flyttade hit. Bara att hålla tummarna. Denna väntan är olidlig, men den är ju förstås inget mot er.
Här är Elliots paketkalender
Jag tycker att det är lika roligt som Elliot haha

Här lillas kort...

Härlig bild BV
Lana - trist att du är sjuk, jag var likadan för några dagar sedan...
VT - fy vad hemskt med din syster, usch...
Jag är har blivit skitnojjig med att låta Sam sova ute i vagnen i trädgården nu. Det är världens inbrottsvåg här i Viken där jag bor, man tror det är en liga från ja nu kommer jag inte ihåg vilket land det var. Men i alla fall har jag fått för mig att de kanske tar Sam och för honom ur landet
fyfan jag blir livrädd bara av tanken, så nu får han sova inne
Sam är nu 4 mån om några dagar och han är inne i världens jobbigaste period. Han skriker hysteriskt om kvällarna och även en del på dagarna. INGET hjälper. Inte bära heller, fy vad det är jobbigt. Han är ju 17 veckor nu exakt och det var världens åskmoln över just den veckan i boken. Hoppas att det går över snart för man blir ju tokig och det är så synd om honom. Han sover jättedålig också. Vaknar lätt... Blää..
Var i alla fall på bvc idag och han vägde 8730 g haha stora killen. Lite jobbigt att bära runt på.
Pling - det är samma bok som Amelie skriver om...
I fredags och lördags var jag ju i Göteborg, åhh va jag saknar den staden. Jag älskar verkligen Göteborg, men jag vill inte flytta tillbaka. Nu när man är van vid att bo i ett villaområde lite utanför stan så blev jag nästan nervös när jag gick i stan
Besökte min favvoaffär, Villervalla, de har ju så underbara barnkläder. Finns på nätet också om ni är nyfikna. Jag blev 1200 fattigare när jag gick ut
men fick massor med fint till pojkarna. Sen hade de en hel vägg full med saker för halv priset för det var någon fel men det gick inte att se så det kvittar ju.
VT och Lana - har ni sett paketen i stan? Så roligt det såg ut. Specielt cykeln utanför handels.
Köpte en kanelbulle till Steve (han ääääälskar kanelbullar) i haga och alla som bor i göteborg vet ju hur deras kanelbullar ser ut
Ska lägga in en bild när Elliot äter på den.
Har inte hunnit läsa något än, så jag kan inte heller kommentera just nu!
Här är Elliot och den lilla kanelbullen

Ja bullen kostade 30 kr ![]()
Hur blev det med jobbet Jucea? Har ju inte läst här på några dagar. Har ni kommit överens nu?
Haha vilken blandning VT
kul att det blev gott!
Nu ska jag äta majskolvar med smör och salt, mums!