Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Ja, jag har ju 6 år innan jag är 30 så det känns inte stressigt så. Nu har jag ju en termin skola, sedan kan jag ju söka jobb bara jag får bättre fp sedan så är jag beredd att skaffa fler barn My får gärna bli kanske två innan nästa tror jag :-P

• Hallonsocka

Ja, det är så jag tänker inför nästa....
    Jag trodde däremot att jag skulle ha svårt att hitta rätt muskler då det var dags att krysta men det gick jättebra och ag fick verklien kraft i dem... men vill gå in i förlossningen och kanske känna igen lite mer och ha erfarenheten i ryggen!

luzorsus skrev 2008-10-21 09:11:50 följande:
    Tyckte att andra förlossningen var helt annan än den första även om förloppet liknade varandra..Var så coolt att man hade en annan förlossning att relatera till, den igenkännande känslan när allt skedde var cool .
  • Hallonsocka

Vi var tvungen att "kassera" vår gamla också, den var i tyg och var nedsutten och luktade UÄK de vi har nu är som sagt i läder och det var ju en investering för flera år framöver...De blir ju bara skönare och skönare

• Hallonsocka

Måste bara propagera för min blogg, My blir två månader idag !
    socka.blogg.se
    måste bara varna känsliga läsare att det handlar lite om tvätt också

• Hallonsocka

på kappahl!

jeng skrev 2008-10-21 11:23:47 följande:
    hallon:vilken butik köpte du de där dressarna i? för ted har en sån liknande på sig just nu, men utan luva. jag letar desperat efter något liknande att ersätta den med, för vi älsakr den båda två!
  • Hallonsocka

Jucea: Det var tag två för tre, så jag betalade strax typ 300 för alla tre 149 styck tror jag det var!

• Hallonsocka

Carina: Fyy får ont i magen bara av att tänka på det

• Hallonsocka

Hej hej, vad gör alla ikväll? Vi har ätit och pratat. Nu ser vi teve och ska troligtvis käka kips (chips) Senare ska vi glo gossip girl och kanske nån film. My sover, hon har varit väldigt kinkig men sover gott med nappen i mun nu... suck jämarns napp som hon tycker så bra om

• Hallonsocka

Ja, det kändes lite bättre för mig också då jag läste att napp eventuellt kan ha gynsamma effekter mot psd...
    *knock on wood*

Vilda Tiger skrev 2008-10-21 20:54:59 följande:

HALLON: Jag tyckte också det var jobbigt att Lyckeli är så förälskad i sin napp först, men har släppt det nu. Om den nu är så god så får hon väl ha den då. Ikväll är jag ensammen hemma, för M jobbar, och Lyckeli sover redan gott. Det kanske blir House. Eller lite disk. Troligen House... SUSS: Nä, stackars Miranda! Det är ju inte så lätt att förklara för en tvååring, antar jag, varför man har ont heller. Hoppas det går över snabbt! Och va synd att du inte kan gå på bion... Sånt kan göra mkt en vanlig vardag!
  • Hallonsocka

MissH: Ett ypperligt beslut tycker jag och dessutom det som antagligen fungerar
    bäst också!

Snart sommar: Ja, hon sitter ju absolut inte med nappen. Hon får nappen om det av
    någon anledning är så att jag inte kan fungera som napp för tillfället
    (vilket sker oftast i samband med att hon är övertrött och kinkig)

BV: Åh vad underbart det är att ha fått följa er historia Lilla söta Gabriel!

Nu ska vi äta frukost. Jag och My har dagit oss fram till nu, jag är ännu dödstrött
    *suuuck* Kaaaffe!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008