Augustibebisar 2008
BV: Fyy vad hemskt och att måsta föda fram måste vara fruktansvärt...
BV: Fyy vad hemskt och att måsta föda fram måste vara fruktansvärt...
Precis sådär tänker jag som det står i artikeln, och visst håller jag med dig också Jucea, men det är då pappa får komma in i bilden
Är det bröstet som gäller funkar ju inte A riktigt
Men annars så är han mästare på tröst, blöjbyte, trygghet och ömhet!
Oj vad vi rännt runt idag
ska blogga om det senare idag tror jag
Hörrni mina familjelivs vänner. Gå in på min blogg och säg mig om jag och My är lika (lagt upp bilder då jag var bebis).
socka.blogg.se
Hihi... jag som tyckt hon var mest lik A, och iof min pappa, så lite kul om där finns NÅTT som är lika :-P
Det är ingen annan som har bilder på sig själv då ni var små så att man kan jämföra
Rätt roligt tycker i alla fall jag (uppenbarligen
)
Nu ska jag o My till sängs, A sover i fåtöljen och ska nog få sova vidare och komma till sängs då han vaknat ist. My sover visserligen hon också i sin babysitter, men henne vill jag ha med till sängen
haha dessutom ska jag byta på henne...
Hihi! Hejja hejja! jag har ännu inte vågat göra nått sånt
du är cool!
Kan ni inte ha bilder på er när ni var små som tema på den där bild leken :-P Så jag får jämföra o kika efter likheter med era små? blitt som besatt sorry
Tjoho! Mitt tema blev valt. Jag slår ihop svaren från den tråden med denna :-P
Jucea: Har inte plus och kan inte he in bilder i den där tråden, dessutom har vi
världens skabbigaste och hemskaste kök så det ville jag inte visa upp
Ja, justte! A-vitamin ökar ju benskörhet, det är därför det är så dumt att det är
tillsatt a-vitamin i vissa olika mjölk!!! Är det bara d-droppar nu alltså?
Lille: My låter mest som en åsna då hon skrattar
GUUUUD SÅ SÖÖÖT DU VAR DÅ DU
VAR LITEEEN! Lilla tjockis vill bara nypa i kinderna
!!!! Ni är ju super lika!
MissH: men jöösses så söt du var, hoho jag älskar den där åldern då man har världens
gluggar mellan tänderna!! Hur gammal var du där under vattnet eller vart du nu är?
Lana: Naaaw, du ser ju ut som en liten docka
VT: På "jag har roligt" bilden ser man verkligen hur lika du och Lyckeli är varandra!
och den där sista som är innan Lyckeli bilden... tihi så söt hon är lilla pussgurka
MissH: Min syster har också glugg, jag ÄLSKAR det! Jag hatar raka tänder (som jag har) myyycket charmigare med glugg och grejer, ogillar att alla ska ha tandställning för att fixa sånt idag... Nej fram med fler gluggar till folket!!!
MissH: hihi *håller tummarna för att han får det*