Augustibebisar 2008
Vilda Tiger skrev 2008-10-23 17:24:47 följande:
Du och Marcus då... Han gillar folk som har sneda och vinda tänder, eller glugg, bara för därför liksom.
Vilda Tiger skrev 2008-10-23 17:24:47 följande:
Jucea: Är det inte bra med Silas? Huuu
VT: Vad fanken!? Gör dom inte så på alla alltså? Allla ggr My undersökts av läkare gör de så och hon bajsar ner sig varje ggn men räddast blev hon nu sist gången!
Fy fan om det inte är nödvändigt...
ska kolla din blogg nu!
Jucea: Usch och fy
jag håller tummarna för att det ska bli bra med honom!
Men vad fanken?!!! Det är ju två olika läkare som gjort såhär på My nu!? Behöver man inte göra det alltså??! *ggrrr* stackars stackars min älskling?
Ni andra som är från Umeå, hur har era läkare gjort?!?!
Mareldsbarn: My hamnade ju på stora kroppspulsådern då hon skulle födas och då försvann hennes hjärtljud och hon blev väldigt stressad då de tog hinnorna för att vattnet skulle gå och i samband med det och pga stressn bajsade hon i vattnet och då kollar de alltid upp barnen extra för att kontrollera att inget kommit i lungorna (vilket kan ge ex lunginflammation) så hon har kollats av sammanlagt tre olika läkare men bara två som gjort reflextestet...
Jucea: Det står på bloggen inlägg "Hos doktorn.."
Haha, nej sorry inte Jucea
Det sista var ju tänkt till missh!
Hej hej!
KaOl/Suss:Jo precis som du beskriver det gör de för att kolla fallreflex (och hon
far ut med armarna precis som hon "ska" och blir livrädd.) Saken är väl att det hade
varit rätt ok om de slutade där, men då har undersökningen bara börjat och hon blir
inte tröstad och skriker som tusan...
Fanken jag har sovit dåligt, och undrar om det är mjölkstockning på g... ena bröstet
är SÅ ömt! Dessutom känner jag mig sjuk och det brukar ju gå hand i hand :-/ Ska
pumpa ur det bröstet, My har praktiskt taget ätit bara från det hela natten, tömt
det andra lite då och då bara så får väl tömma ur där också så att det inte blir på
bägge :-/
Vt: Hihi Lyckelis namn är perfekt utifrån smeknamn
Hoppas M:s knöl inte är nått
A och My är i vardagsrummet och ser på nyheter, jag sitter här på sängen och skriver.
Senare idag ska jag på prommis med en polare och under tiden ska A borra lite (det
var tänkt att vi skulle gjort det igår men det fanns ingen tid över! Får se hur
det går idag
!!!) och dessutom har vi tvättstuga :-P Haha, jag måste ju berätta
varje ggn jag har det nu, det har ju blitt lite av en grej
Hej hej!
KaOl: Fanken att han inte gjorde det sist, den första läkaren gjorde det i slutet av undersökningen (jag och A började prata om det) Då fick hon inte alls samma reaktion, nu blev hon ju skitskraj och så fick vi inte trösta utan undersökningen fortsatte och då eskalerade det hela tiden. Fyyy jag får fortfarande ont i magen då jag tänker på det!
MissH: Svarar på kommentaren i bloggen här
A är väääldigt mc toookig
Han hade en Intruder från -88 tror jag 1400kubik
Den var stört härlig, men den sålde han för hmm förra sommaren tror jag det var. Så denna sommar har varit TUFF...
Jag hoppas på att han ska köpa en HD, men sånt har vi inte pengar till
På halloween ska vi till farsans grav sedan ska vi till mamma och käka med syskon och syskonbarn.
Idag har vi borrat och haft oss. Jag ska gå å göra käk nu, blir kyckling. Ikväll blir det nog tidigt i sängs eftersom A ska jobba extra imorgon... hmm A frågade precis om vi sku äta hamburgare ist. så det blir kyckling imorgon istället!
Det måste jag hålla med om Carina. Älskar sådant som släktingar gjort. Har en stickad filt som min mormor gjort till mig och den har My nu... och dessutom har hon stickat en massa nytt till My bland annat en overall(!!)